minecraft ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Locked
User avatar
kaffeaage
Posts: 3
Joined: 05 Jul 2011, 12:15

minecraft ansøgning

Post by kaffeaage »

dav mit navn er daniel

min minecraft hedder kaffeaage

jeg kommer fra løgstør danmark

jeg har 1 hund og 7 katte

min hobby er fodbold computer:P og svømning

jeg er 13 og jeg er mega nørd til at spille minecraft og jeg er meget hjælpsom og jeg vil beskytte denne verden fra onskab :P

jeg har læst reglerne 2 gange og prøver at se på servern lige nu ser den rigtig sej ud og jeg vil rose dem der har lavet den. den bedste regl er at husene skal være 20 blocker væk fra hinanen

håber at jeg må komme ind held og lykke til at lave servern mere sej der skal meget til efter at jeg har set den :o
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: minecraft ansøgning

Post by kirkhammer »

din ansøgning er alt for lille der skal stå meget mere før vi kan godkende den, evt skriv noget om hvad du har bygget, hvor lang tid du har spille minecraft, og hvorfor du gerne vil ind på netop denne server.
The kirkhammer has spoken.
User avatar
kaffeaage
Posts: 3
Joined: 05 Jul 2011, 12:15

Re: minecraft ansøgning

Post by kaffeaage »

hej jeg hedder daniel jeg har spillet minecraft i 4 år snart mig og mine venner har bygget de største bygninger der var på den server vi var på, vi har bygget den bedste figur vi har også bygget dragon ball ikonet. jeg hedder kaffeaage på spillet dpermin på skype og husenedern på steam jeg er 13 år går på vildsted friskole og minecraft er det bedste spil jeg har spillet. mine venner har spillet denne server og de siger det er den bedste server og der har ikke været nogen problemer med den, adminsne er meget flinke og jeg vil ind på servern så jeg kan spille med mine venner og have det sjovt. og jeg håber at jeg kan komme ind på denne server for den ser rigtig fed ud! :D hilsen daniel permin / kaffeaage
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: minecraft ansøgning

Post by kirkhammer »

afvist spillet har ikke eksisteret så længe
The kirkhammer has spoken.
User avatar
kaffeaage
Posts: 3
Joined: 05 Jul 2011, 12:15

Re: minecraft ansøgning

Post by kaffeaage »

hej jeg hedder daniel jeg har spillet minecraft i 2,5 år snart mig og mine venner har bygget de største bygninger der var på den server vi var på, vi har bygget den bedste figur vi har også bygget dragon ball ikonet. jeg hedder kaffeaage på spillet dpermin på skype og husenedern på steam jeg er 13 år går på vildsted friskole og minecraft er det bedste spil jeg har spillet. mine venner har spillet denne server og de siger det er den bedste server og der har ikke været nogen problemer med den, adminsne er meget flinke og jeg vil ind på servern så jeg kan spille med mine venner og have det sjovt. og jeg håber at jeg kan komme ind på denne server for den ser rigtig fed ud! jeg vil være en del af den server så vi kan lave om på denne minecraft verden hilsen danielpermin :)
User avatar
bobiboblolo
Posts: 484
Joined: 29 Dec 2010, 19:53

Re: minecraft ansøgning

Post by bobiboblolo »

Spillet har heller ikke været der i 2,5 år.
Image
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: minecraft ansøgning

Post by kirkhammer »

kaffeaage du er stadig afvist lige meget hvor mange gange du skriver en ny ansøgning vi kan ikke stole på dig når du lyver i din ansøgning det betyder bare mere arbejde for mig og de andre admins når du nu kan finde på at lyve så kan du sikkert også finde på at snyde eller ødelægge det for de andre... vi kan jo ikke stole på om det du siger er sandt.
The kirkhammer has spoken.
Locked