<|| Sky City Bulletin' ||>

Del dine billeder eller videoer fra crafters.dk her.
Post Reply
MightyPete

Re: <|| Sky City Bulletin' ||>

Post by MightyPete »

Lidt flere hyggelige screenshots.
Attachments
2011-07-02_22.25.59.png
2011-06-30_15.12.17.png
Gode vibes
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Min kæreste mener at jeg på det seneste har brugt lige rigeligt med tid på at spille Minecraft.

I går aftes ved aftenbordet spurgte hun så min yngste søn Thor på 2½ om hvem han havde leget med i dagplejen. Svaret kom prompte fra den lille: Jeg har leget Minecraft med Emmich og Ninjastick og Kachuu, herefter var han stille i et par sekunder hvorefter han lyste op og udbrød: Og Xcanner og Pars. :P

Iøvrigt forstår jeg ikke hendes bekymring, de leger da også med så meget andet, feks. LEGO.
Attachments
Gustav og Thor hakker efter jern og kul.
Gustav og Thor hakker efter jern og kul.
Image
Kachuu

Post by Kachuu »

D'AWWWW
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
xcanner

Post by xcanner »

FedeAnderzen wrote:Min kæreste mener at jeg på det seneste har brugt lige rigeligt med tid på at spille Minecraft.

I går aftes ved aftenbordet spurgte hun så min yngste søn Thor på 2½ om hvem han havde leget med i dagplejen. Svaret kom prompte fra den lille: Jeg har leget Minecraft med Emmich og Ninjastick og Kachuu, herefter var han stille i et par sekunder hvorefter han lyste op og udbrød: Og Xcanner og Pars. :P

Iøvrigt forstår jeg ikke hendes bekymring, de leger da også med så meget andet, feks. LEGO.
LOL!
It's all about the community
Pars

Post by Pars »

FedeAnderzen wrote:Min kæreste mener at jeg på det seneste har brugt lige rigeligt med tid på at spille Minecraft.

Hehe
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Så er der afholdt stadionkoncert i Sky City Arena:

http://www.youtube.com/watch?v=N9iLrjtONs8
Image
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Mangler i en gratis slave? vil gerne være en del af jeres awesome by... og mangler noget, ikke meningsløst, at lave på crafters :D
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Casper98dk wrote:Mangler i en gratis slave? vil gerne være en del af jeres awesome by... og mangler noget, ikke meningsløst, at lave på crafters :D
Vi bruger ikke hvem som helst til slaver, ellers tak.

Hvis du keder dig kan du da altid grave lidt for chefen.
Image
Kachuu

Post by Kachuu »

Massakren i Norge har også haft sin indflydelse på Sky City.

Derfor har vi skabt et mindesmærke for de uheldige sjæle som mistede livet den 22/7-11

Må deres sjæle hvile i fred.

Image

Image

Image
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Glem Tetris, her er hvad xcanner virkelig laver når han er afk:
xcanner afk.png
Det ser måske ikke så slemt ud, men så se lige hvad det er for et sted han besøger: http://www.youtube.com/watch?v=qn6YmXQ0 ... ture=feedu
Image
Post Reply