ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
DKzHardstylerZ
Posts: 2
Joined: 24 Jul 2011, 12:00

ansøgning

Post by DKzHardstylerZ »

dit navn: frederik allingham de cordier

dit minecraft navn : DKzHardstylerZ -.-" ( ja jeg ved at det er et barnligt navn med stort og småt bogstaver men syntes ikke at det er det værd at købe det på en anden bruger bare for at ændre navnet )

alder : 15

sted : sjælland, skælskør

Interesser : bruger meget tid på computeren, udforske apple elektronik ( har mac ),
jeg elsker at sidde og nørde koder og scripts, især terminal koder, html, og andre nørde ting ^^.
og så self mine venner og familie ;), og så noget motion som at cykle (mtb) og løbe,

minecraft efaring : spiller mest singleplayer,( har ikke orket at skrive ind feks her for at blive whitelistet :S ,og i andre frie servere der er for mange griefere og spammere -.-")
har bygget lidt af hvert ^^ det seneste projekt jeg er i gang med er en 8"displays redstone regnemaskine (det fylder 2 højhuse så det kan man ikke kalde en "lomme" regner ^^),

venner på serveren : ... ingen :P = mange af mine venner "afskyr" minecraft -.-

hvorfor vil du joine serveren : fordi at ingen af mine venner spiller minecraft og det er ret steneren at spille single player hele tiden, og fordi når jeg ikke spiller sammen med nogen så er der heller ikke nogle at vise alle de ting man bygger :-/ .og fordi det er en dansk server, der kunne være rart at snakke med nogle danskere indimellem istedet for "engelsk" talene tyskere eller andre.

har du læst og forstået reglerne ? : de er læst, husket og forstået :mrgreen:

lidt om mig : ja jeg har en spøjst efternavn men er pærer dansk, det er kun min far der er fransk og så lidt engelsk familie i australien, ( man skal ikke dømme nogen bare fordi de er fra en andet land, især ikke når man ikke har set dem eller snakket med dem,
Last edited by DKzHardstylerZ on 24 Jul 2011, 12:33, edited 1 time in total.
User avatar
PennisPuff
Posts: 412
Joined: 23 Jun 2011, 20:17
Location: 4873 Væggerløse Danmark

Re: ansøgning

Post by PennisPuff »

jeg synes det en god ansøgning ;) sendte min i går :)
User avatar
CptTomatoKing
Posts: 861
Joined: 07 Nov 2010, 12:38
Location: Undervands Byen

Re: ansøgning

Post by CptTomatoKing »

og den er godkendt hop ind på serveren og fang en mod/admin så du ka komme til at bygge noget awsome på serveren :D
To mine, or not to mine...
User avatar
DKzHardstylerZ
Posts: 2
Joined: 24 Jul 2011, 12:00

Re: ansøgning

Post by DKzHardstylerZ »

AWESOME !! ^^!!
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: ansøgning

Post by miscje »

Han har ikke læst reglerne overhovedet. Han vidste ikke hvor de er henne. Afvist.

Edit: Han må søge igen om en måneds tid.
You stay classy
Post Reply