Klage!

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
kirkhammer

Re: Klage!

Post by kirkhammer »

hvis du havde været her i længere tid kunne man måske overveje det men når du først næsten lige er blevet vip, går på ferie og så låner den ud så er det et nej fra min side af. perm ban
The kirkhammer has spoken.
julemand101

Post by julemand101 »

Også perm ban fra min side af.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
jonasen67

Post by jonasen67 »

Har i bare valgt at fuldstændig igorere mig!?!? Det er fair nok med ban, men perm ban syndes jeg er lidt for meget.hav nu lidt melidenhed!!!
jonasen67

Post by jonasen67 »

jeg syndes det er fair nok med ban i et godt stykke tid, men nu har jeg været bannet i laaaaang tid. jeg syndes jeg har lært min lektie. (vil ikk begå samme fejl igen)

KIG DEN NU :(

jeg er depri :,(
Last edited by jonasen67 on 13 Aug 2011, 22:10, edited 1 time in total.
jonasen67

Post by jonasen67 »

RAGE QUIT!!!?!?
julemand101

Post by julemand101 »

I princippet er det først fra d. 2. august at du har kunne bøde for dine handlinger da du slet ikke vidste at du var banned før den dato. Så du har altså været "straffet" i kun ca. 12 dage og du beder allerede om at blive unbanned? Og hvad er det for en opførsel at lave her på forummet blot fordi du ikke får svar indenfor 10 min?

Du var ikke ærling om tingene til at begynde med og så forventer du tilgivelse? Din ballede på serveren vil ikke blive tilgivet og der er allerede 2 admins der har givet dig perm. ban. Find en anden server og lad vær med at ødelægge det for dig selv der.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply