Ansøgning Strayogliste

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
strayogliste

Ansøgning Strayogliste

Post by strayogliste »

Navn: Hej Alle på crafters.dk min navn er Asbjørn Stray og er professionel soldat og har været det i 5 år :)

Minecraft Navn: strayogliste , Liste er min første hund :)

Alder: 23

Sted: Jeg bor i Nørre Alslev på Falster (har lige købt hus) :) sammen med min forlovede og vores 2 hunde Liste og Gaia. Liste er en engelsk staffordshire terrier og Gaia er en Rottweiler :D

Interesser: Pc og Ps3 spil, andre former for spil og hundene :D

Minecraft erfaring: Jeg er ret ny til Minecraft lige købt det idag (d.6/8-11) men har set en masse videoer og billeder men fik først købt det nu selvom jeg synes det har set rigtig spændende ud i lang tid :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem dailyrush.dk da jeg dagligt ser på nyheder og forum indlæg derfra:)

Venner på serveren: Af hvad jeg ved kender jeg ingen på serveren :)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne med på jeres server fordi det hele ser spændende ud og fordi at jeg kan se der er aktivitet på serveren og så vil jeg gerne hjælpe med at lave nogen gode ting til serveren så snart jeg lige har fået lært det meste (:

Har du læst og forstået reglerne: Ja jeg har læst reglerne og jeg er indforstået med det hele :)

Hvis jeg nu ikke får lov at få adgang til serveren så vil jeg lige ønske held og lykke og det hele i fremtiden til crafters.dk da det ligner at i har det rigtig fedt her inde :)

""Undskyld for manglende (,) og (.) og hvad der nu ellers er galt men har aldrig været så god til grammatik""
Pars

Re: Ansøgning Strayogliste

Post by Pars »

Den er godkendt, fang en admin/mod ingame til en test af regler og promote
Post Reply