Quarki's ansøgning!

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
hodloz
Posts: 2
Joined: 10 Aug 2011, 12:32

Quarki's ansøgning!

Post by hodloz »

Dit navn: Emil

Dit minecraft navn: Quarki

Alder: Jeg er 13 år.

Sted: Herning

Interesser: Jeg elsker at spille fodbold og være sammen med vennerne, spiller os en del css tf2 og minecraft.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i et halvt år (plus minus) og kan efterhånden crafte alt og kan alle navnene på tingene....

Hvor har du hørt om serveren? Har to venner som spiller på crafter.dk - de anbefalte serveren til mig.

Venner på serveren, mathascoolboss, casperlt1..........................

Jeg vil meget gerne joine serveren...

Har self. læst reglerne............ :D :) :P[/color][/color]
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Quarki's ansøgning!

Post by xcanner »

hodloz wrote:Dit navn: Emil

Dit minecraft navn: Quarki

Alder: Jeg er 13 år.

Sted: Herning

Interesser: Jeg elsker at spille fodbold og være sammen med vennerne, spiller os en del css tf2 og minecraft.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i et halvt år (plus minus) og kan efterhånden crafte alt og kan alle navnene på tingene....

Hvor har du hørt om serveren? Har to venner som spiller på crafter.dk - de anbefalte serveren til mig.

Venner på serveren, mathascoolboss, casperlt1..........................

Jeg vil meget gerne joine serveren...

Har self. læst reglerne............ :D :) :P[/color][/color]
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
User avatar
hodloz
Posts: 2
Joined: 10 Aug 2011, 12:32

Re: Quarki's ansøgning!

Post by hodloz »

Hej! Jeg hedder Emil..

Mit minecraft navn er: Quarki

Jeg er 13 år og har fødselsdag i April.

Jeg elsker at spille fodbold og være sammen med vennerne, spiller os en del css tf2 og minecraft.
Jeg skal til at gå i 7.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i et halvt år (plus minus) og kan efterhånden crafte alt og kan alle navnene på tingene....

Jeg har to venner som spiller på crafter.dk - de anbefalte serveren til mig og jeg syntes at den så rigtig fed ud...

jeg har to venner på serveren, mathascoolboss og casperlt1..........................

Jeg vil meget gerne joine serveren og lære en masse nye minecrafter's at kende:) ...
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: Quarki's ansøgning!

Post by kirkhammer »

din ansøgning er afvist ikke god nok der er jo ikke lavet noget videre om..
The kirkhammer has spoken.
Post Reply