Hvorfor?
- julemand101
Re: Hvorfor?
I vores admin log står der følgende skrevet af Rekalty:
DCTexas banned for xray - han har nogle meget fine og utroligt præcise huler, der går fra dia til guld til dia, etc.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- DCTexas
What? har aldrig brugt xray og har heller ikke tænkt mig at bruge xray!
Hvis jeg brugte xray havde jeg nok ikke brugt det meste af en dag på at gå det halve af verden rundt for at finde clay til mit hus eller hoppe i lava når jeg minede!
Men hvis i fastholder at man bliver bannede for noget man ikke har gjort. Er det så muligt at komme ind og tag screenshot af det man har bygget?
Hvis jeg brugte xray havde jeg nok ikke brugt det meste af en dag på at gå det halve af verden rundt for at finde clay til mit hus eller hoppe i lava når jeg minede!
Men hvis i fastholder at man bliver bannede for noget man ikke har gjort. Er det så muligt at komme ind og tag screenshot af det man har bygget?
- xcanner
Har lige kontrolleret der hvor du har minet diamanter, og der er absolut ingen tvivl om at du har brugt xray eller på andre måder har vidst hvor der har ligget diamond ore. Du har flere steder fra din metro, gravet sidetunneller direkte ud i diamanter!DCTexas wrote:What? har aldrig brugt xray og har heller ikke tænkt mig at bruge xray!
Og nej, du kan ikke komme ind på tage screenshots, du har snydt og må tage konsekvensen.
It's all about the community
- DCTexas
Lol, bare fjern min by eller gi den væk til en der mangler kommer aldrig tilbage!
- RLarsen
også lidt svært at komme tilbage når nu man er bannet - det er lidt det der er ideen....
- Marcus007363
Hvor er din by?DCTexas wrote:Lol, bare fjern min by eller gi den væk til en der mangler kommer aldrig tilbage!
(y)