Dit Navn: Bent
Dit Minecraft Navn: totte29
Alder: 13
Sted: nordsjælland
Interesser: ps3, minecraft jeg kan bare generelt godt lide at spille spil hvor der er en skærm involveret
Minecraft erfaring: jeg har nu spillet i et halvt år og havde for en kort stund også en server oppe sammen med nogle venner
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en af min venner der fortalte at det skulle være en rigtig god server
Venner på serveren: jeg kender to på serveren den enes navn er hedder otto123, jeg spiller håndbold med ham. og den anden otto´s storebor DevilDuckling
Hvorfor vil du joine serveren: jeg har lige kort været inde og se på serveren og den så rigtig fed ud. Mange af de ting der er blevet bygget ser enormt fede ud, en anden grund er at jeg også gerne vil spille på server igen har lidt savnet det siden at nogle at mine venner lukkede den gamle server ned fordi de ikke gad at spille minecraft mere
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har forstået dem (må man godt have zan´s mini map?? for ellers skal jeg have lige have taget det af)
bents ansøgning
- bent23
bents ansøgning
Last edited by bent23 on 23 Aug 2011, 13:14, edited 1 time in total.
- CptTomatoKing
Re: bents ansøgning
Vi har haft en snak om ZanMinimap og kom frem til at man gerne må bruge det.
Jeg syntes din ser fin ud hvis du tilføjer din anden ven så er den godkendt.
Jeg syntes din ser fin ud hvis du tilføjer din anden ven så er den godkendt.
⚒ To mine, or not to mine...
- julemand101
Re: bents ansøgning
Promoted.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- RLarsen