Application.

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
nullemus10

Application.

Post by nullemus10 »

Dit Navn: Christian

Dit Minecraft Navn: nullemus10 :D

Alder: 15

Sted: Nordsjælland, Espergærde/Helsingør

Interesser: Jeg interesserer mig for sport, mine venner og computer. Jeg går i 9. klasse i folkeskolen Mørdrup og når jeg ikke er i skole så spiller jeg enten computer med mine venner eller laver sport. De spil jeg spiller mest er Minecraft og League of Legends.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet singleplayer i over 1 år og multiplayer omkring 2 måneder. Jeg har både spillet på private servere og fjollet lidt rundt på de servere som ligger på fx. minecraft hjemmesiden. :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har hørt om denne server gennem 2 af mine venner som spiller på serveren: DevilDuckling og 0tto123. De har vidst mig hvor gennemtænkt og fed serveren er bygget op og de har givet mig mega meget lyst til at prøve at spille sammen med dem, og med jer, på serveren.

Venner på serveren? Ja, DevilDuckling og 0tto123 :lol:

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine serveren fordi at opsætningen lyder mega fed, med antigriefing, stærke admins, en kæmpe stor og åben verden, og en super fed social gruppe. Jeg har også fået gode anbefalinger fra mine to venner, DevilDuckling og 0tto123.

Har du læst og forstået reglerne? Yes, jeg har læst og forstået reglerne. :)
Last edited by nullemus10 on 27 Aug 2011, 20:29, edited 1 time in total.
hknurse

Re: Application.

Post by hknurse »

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
julemand101

Re: Application.

Post by julemand101 »

nullemus10 wrote:Dit Navn: Christian

Dit Minecraft Navn: nullemus10 :D

Alder: 15

Sted: Nordsjælland, Espergærde/Helsingør

Interesser: Jeg interesserer mig for sport, mine venner og computer. Jeg går i 9. klasse i folkeskolen Mørdrup og når jeg ikke er i skole så spiller jeg enten computer med mine venner eller laver sport. De spil jeg spiller mest er Minecraft og League of Legends.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet singleplayer i over 1 år og multiplayer omkring 2 måneder. Jeg har både spillet på private servere og fjollet lidt rundt på de servere som ligger på fx. minecraft hjemmesiden. :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har hørt om denne server gennem 2 af mine venner som spiller på serveren: DevilDuckling og 0tto123. De har vidst mig hvor gennemtænkt og fed serveren er bygget op og de har givet mig mega meget lyst til at prøve at spille sammen med dem, og med jer, på serveren.

Venner på serveren? Ja, DevilDuckling og 0tto123 :lol:

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine serveren fordi at opsætningen lyder mega fed, med antigriefing, stærke admins, en kæmpe stor og åben verden, og en super fed social gruppe. Jeg har også fået gode anbefalinger fra mine to venner, DevilDuckling og 0tto123.

Har du læst og forstået reglerne? Yes, jeg har læst og forstået reglerne. :)
Den er godkendt og promoted.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply