æhh hvorfor

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
julemand101

Re: æhh hvorfor

Post by julemand101 »

Vi har givet dig en chance. Men når en spiller er banned fordi han anses for at være umoden og han/hun så kommer med sådan en omgang gylle så har vi den procedure at ban forum brugeren og slette de indlæg der er upassende.

Du skrev desuden at du ville gå over på atlems server så jeg forstår ikke hvorfor du bliver herinde eller hvad du ønsker at forklare?

(Jeg er enig i xcanner's afgørelse i denne sag og der er nu 2 admins der mener du skal være banned på livstid)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
xcanner

Post by xcanner »

alex wrote:det er alex8773 med ny ac

den eneste grund til at du slettede min post var fordi at du er bange for at miste spilere
Det var ikke mig der slettet din account :D Den blev bannet (ikke slettet) fra forum fordi du heller ikke kan opføre dig modent her.

Og nej, er ikke bange for at miste spillere, der kommer nye til. Vi har derud sat en kedlig rekord i at banne spillere den sidste tid, det ville vi ikke gøre, hvis vi "var bange for at miste spillere". Vi vil hellere have 100 spillere som kan følge de simple regler og have et rart community, end 1000 spillere der er ligeglad med reglerne. Desuden tjerner jeg absolut intet på at drive crafters.dk, og har absolut intet at miste.

Men jeg er glad for at du tager imod mit råd og finder en anden server at spille på.
It's all about the community
alex

Post by alex »

denne server er en enormt god og sjov server, men selv de bedste ting har en dårlig side. den dårlige side ved crafter er dig xcanner (før i tiden atlem what ever) serveren var faktisk meget bedre da du havde din afk pause og jule styrede det hele
xcanner

Post by xcanner »

alex wrote:denne server er en enormt god og sjov server, men selv de bedste ting har en dårlig side. den dårlige side ved crafter er dig xcanner (før i tiden atlem what ever) serveren var faktisk meget bedre da du havde din afk pause og jule styrede det hele
Så er det med at søge "nye veje", nu hvor jeg er tilbage :D
It's all about the community
julemand101

Post by julemand101 »

alex wrote:denne server er en enormt god og sjov server, men selv de bedste ting har en dårlig side. den dårlige side ved crafter er dig xcanner (før i tiden atlem what ever) serveren var faktisk meget bedre da du havde din afk pause og jule styrede det hele
Jeg er enig i det her ban. Vi kan se at en række spillere har været online på samme IP som dig og stort set alle af disse er banned pga. grief, manglende modenhed osv. Vi har faktisk haft en del arbejde med denne "gruppe" af brugere. Det har været et projekt vi har brugt en del tid med efterhånden og derfor også en kompliceret sag.

Så jeg vil nok mene at du ville være banned uanset hvad. Vi har fundet brud på reglerne fra din side af og det er derfor du er banned. Hvis jeg havde set dette grif var det mig der bannede dig.

Angående din anklage mod xcanner så kommunikere jeg dagligt med xcanner og vi diskuttere de fleste bans ligesom jeg også gør det med flere andre moderatorer. Så jeg ikke mene at crafters.dk kører meget anderledes end da jeg var ved "magten". Desuden har vi nogle meget klare regler og alle der bryder disse bør ikke føle sig sikker som medlem her på denne server. :P
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply