Er denne post ikke meget gammel?andreas1xd wrote:Ok ved godt jeg ikke er mod/admin. Men min mening er at ZOW4y er en nar. Og mighty pete er den der er blevet angrebet på det groveste. Så jeg syntes det er fint at ZOW4y er bannet.
-Regler overtrådt: 1. Du må ikke ændre konstruktioner (bygninger, monumenter, osv.) som ikke tilhøre dig.
(træet)
14. Vi har ingen alderskrav, dog ønsker vi at du opfører dig modent (ingen modenhed)
Respekter dine naboer! Byg mindst 20 blokke fra andre konstruktioner med mindre begge parter har aftalt andet (uldet)
og et par andre.
I syntes måske det er tåbeligt af en VIP skal blande sig men jeg går meget op i ro og orden på serveren.
SÅ alt opbagning til mighty pete.
Moderators for gavmilde
- Marcus007363
Re: Moderators for gavmilde
(y)
- Casper98dk
Som alle skriver: "Ingen grund til at grave gamle sager op "
- Marcus007363
Det er kun dig jeg har hørt sige det inde på denne her postCasper98dk wrote:Som alle skriver: "Ingen grund til at grave gamle sager op "
(y)
- andreas1xd
uh sry den lå bare lidt øverst og troede at den var ny men ok
- RLarsen
- Casper98dk
Læs det de andre skrev det er mere eller mindre samme ordMarcus007363 wrote:Det er kun dig jeg har hørt sige det inde på denne her postCasper98dk wrote:Som alle skriver: "Ingen grund til at grave gamle sager op "
- miscje
Casper, så kunne man jo fristes til at lade dig læse dit eget citat...
You stay classy
- Marcus007363
kunne vi ikke stoppe med at skrive på en post der er ældre end Tollundmanden
(y)
- baden27
Endnu et 3-måneder reply, selvom det nu nok ikke kan gøre nogen forskel alligevel:
Jeg er i hvert fald helt blank på den her. Men jeg kan ikke forstå, hvorfor en mod ikke havde kigget loggen igennem for at se, hvem der egentlig talte sandt, både med, hvad der er blevet sagt og hvilke blocks, der er blevet sat.
Og generelt synes jeg også at perm ban bruges for ofte af mods. Permanent er lang tid, derfor mener jeg, at det kun skal benyttes hvis en spiller bruger hacks/udnytter bugs.
Hvad der mangles er et bevis. Derfor kan jeg ikke se, hvorfor du lige præcist har valgt at tro på MightPete fremfor ZOW4y.andreas1xd wrote:Ok ved godt jeg ikke er mod/admin. Men min mening er at ZOW4y er en nar. Og mighty pete er den der er blevet angrebet på det groveste. Så jeg syntes det er fint at ZOW4y er bannet.
-Regler overtrådt: 1. Du må ikke ændre konstruktioner (bygninger, monumenter, osv.) som ikke tilhøre dig.
(træet)
14. Vi har ingen alderskrav, dog ønsker vi at du opfører dig modent (ingen modenhed)
Respekter dine naboer! Byg mindst 20 blokke fra andre konstruktioner med mindre begge parter har aftalt andet (uldet)
og et par andre.
I syntes måske det er tåbeligt af en VIP skal blande sig men jeg går meget op i ro og orden på serveren.
SÅ alt opbagning til mighty pete.
Jeg er i hvert fald helt blank på den her. Men jeg kan ikke forstå, hvorfor en mod ikke havde kigget loggen igennem for at se, hvem der egentlig talte sandt, både med, hvad der er blevet sagt og hvilke blocks, der er blevet sat.
Og generelt synes jeg også at perm ban bruges for ofte af mods. Permanent er lang tid, derfor mener jeg, at det kun skal benyttes hvis en spiller bruger hacks/udnytter bugs.
At skrive på forum er ligesom at række fingeren op i skolen
29/01 2012 - Så blev man myndig =P
29/01 2012 - Så blev man myndig =P
- Kofodz
Baden hvordan skulle det indlæg på nogle måde være konstruktivt?kunne vi ikke stoppe med at skrive på en post der er ældre end Tollundmanden
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.