Som du også må kunne se af loggen, har jeg opført mig modent på serveren i den tid jeg har spillet. Men det var et sammenfald af uheld det her.
Jeg nåede ikke at se Mod kommentarerne, da jeg havde travl med at sætte faklen op igen og jeg imellemtiden også døde. Så det hele var et forsøg på at gøre det godt igen.
Banned hvorfor?
- CptTomatoKing
Re: Banned hvorfor?
Hvorfor prøvede du på at slå mig ihjel når du vidste at jeg var på sagen og du kunne da næsten ikke have undgået at se en af alle de gange jeg bad dig om at stoppe med pvp!
og jeg kan se i loggen i dag er at du har spurgt en fandens masse gange om du måtte komme ind og der havde du også fået et nej.
og jeg kan se i loggen i dag er at du har spurgt en fandens masse gange om du måtte komme ind og der havde du også fået et nej.
⚒ To mine, or not to mine...
- atoft
Men man kan da diskutere hvad der er umodent. At spære et /home sted ind i cobbelstone. Må man i det hele taget det?
Det var ikke min mening at slå dig da der var andre der var ved at dræbe mig. og så slår jeg efter dem og rammer dig sorry ked af det
Det var ikke min mening at slå dig da der var andre der var ved at dræbe mig. og så slår jeg efter dem og rammer dig sorry ked af det
-
atoft wrote: At spære et /home sted ind i cobbelstone. Må man i det hele taget det?
For det første, ser jeg ingen grund til, at du skal have et home i vores "venteværelse". Og for det andet kan jeg vel placere blocks som det passer mig, så længe jeg er på min egen grund.
Og din forklaring på det hele passer vist ikke helt. Du ødelagde den fakkel EFTER du havde brudt ud af mit lille bur. Tidspunktet kan vel ses i loggen, hvis du synes.
Gode vibes
- xcanner
Klage afvist.
Atoft, du er ikke moden nok. Find en anden server! Jeg låser tråden...
Atoft, du er ikke moden nok. Find en anden server! Jeg låser tråden...
It's all about the community