Hvorfor....

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
julemand101

Re: Hvorfor....

Post by julemand101 »

Fordi jeg er admin her på serveren og derfor forventes det lidt jeg nogen gange er online og kommer med overraskelser og tjekker hvordan tingene ser ud for at undgå en katastrofe der evt. ville medføre at serveren skulle lukkes ned og derved medføre at jeg ikke længere ville være admin for noget.

Hvorfor er jeg admin? Fordi jeg synes det er sjovt på mange planer at være med til vedligeholde og support et større fællesskab som Crafters.dk. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Ch0x

Post by Ch0x »

Det er den eneste server med Purple Cows..
CasperSK

Post by CasperSK »

Fordi det er en arbejds server, skal man bygge noget skal man knokle for at gøre det færdigt, det er rart for så kommer der ikke en masse freeloaders der bare forventer det hele kommer til dem.

Jeg statede på serveren efter en ven smed link til mig, så tog jeg ind og var ikke videre overrasket før en håndfuld gode admins tog fat og forklarede hvad det var for en slags server.
Det er jeg meget imponeret over at der forventes at man selv kan levere noget lige fra starten, til gengæld får man en utroligt stabil server

Tak admins og mods
we've tried nothing and we're all out of ideas.
maja4626

Post by maja4626 »

Casper98dk wrote: I <3 u guys :D

..
Image
RMJ1984

Post by RMJ1984 »

HVorfor? jeg counter dig argument med.

Hvorfor ikke?.

Er jo ingen grund til at fikse noget som virker. Nu var jeg jo med fra starten af her, og var da hvis den første danske server jeg spillede på.
Post Reply