Prøv at snakke med Kirkhammer, han bruger et 3d program til sin Stardestroyer.klaske wrote:"jaaaah, jeg har dem i tasken" - "splitte mine bramsejl!"
Den raket kunne vi da hurtigt knalde op. Jeg kunne bare godt lige bruge sådan en som dig Wufei, til lige at vise mig hvilket 3D program du bruger og sådan lige basics =)
Tintin feberen er over os!
- FedeAnderzen
Re: Tintin feberen er over os!
- Sighvatur
Binvox til at lave 3d-figurerne om til noget blockyFedeAnderzen wrote:Prøv at snakke med Kirkhammer, han bruger et 3d program til sin Stardestroyer.klaske wrote:"jaaaah, jeg har dem i tasken" - "splitte mine bramsejl!"
Den raket kunne vi da hurtigt knalde op. Jeg kunne bare godt lige bruge sådan en som dig Wufei, til lige at vise mig hvilket 3D program du bruger og sådan lige basics =)
Viewvox til derefter at kunne se dem og bygge ud fra dem
Man kan også lave .schematics med binvox som så kan bruges i schematics2blueprint (link: http://klaue.net16.net/programme/ownpro ... int.en.php lige pt er det kun lavet til 1.6, men det virker meget godt, pistons og andre nye blocks bliver bare vist med et ? og block id nummeret)
Filerne til binvox samt en god guide på dansk (dog uden hvordan man laver det til.schematic filer) findes i Kirk's tråd
Til at lave det til .schematic filer: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Binvox#File_Formats
Håber det hjalp
- Jangaard
Torden og lynild, den må jeg ind og se!
P.S Får en mærkelig fejlkode når jeg prøver at logge ind på serven. Noget med responsecode 500 for HTML.
P.S Får en mærkelig fejlkode når jeg prøver at logge ind på serven. Noget med responsecode 500 for HTML.
- Marcus007363
Jeg vil lige komme med en kommentar omkring den der Tintin film. Jeg kan ikke lide den også selvom jeg ikke har set den og en af de store grunde er at Tintin er en god klassikker som bliver fuldkommen ødelagt når det bliver en aniamtions film. Tintin skal være en tegnefilm og ikke animation.
(y)
- Nemisisdk
Har været i biffen og set den og kan varmt anbefales til folk der er fan af tintin.... selvfølgelig også til de øvrige der måtte havde interesse
-
jeg saa den idag og den kan helt klar anbefaldes!:-) jeg har altid vaert stor fan af Tintin;-)Nemisisdk wrote:Har været i biffen og set den og kan varmt anbefales til folk der er fan af tintin.... selvfølgelig også til de øvrige der måtte havde interesse