Oh, snap! Nu har vi god grund til at tro, at TheNM22 har snydt med listen...Sogic wrote:er det bare mig eller mangler minecraft beta på listen?
Min spil samling ;P
- miscje
Re: Min spil samling ;P
You stay classy
- TheNM22
Nej, ikke en eneste Alle sammen originalemallar wrote:der er mange det er jo for ingen af dem er kopi vel
Spillene er retail only. Da Minecraft er digital er det ikke på listen Hvis jeg skulle have mine digitale spil der på, så kunne jeg tilføje like 100 fra min Steam account og en del Xbox Live Arcade spil ;Pmiscje wrote:Oh, snap! Nu har vi god grund til at tro, at TheNM22 har snydt med listen...Sogic wrote:er det bare mig eller mangler minecraft beta på listen?
- Sighvatur
Do it. Ellers er det jo ikke en komplet liste vel?TheNM22 wrote:Nej, ikke en eneste Alle sammen originalemallar wrote:der er mange det er jo for ingen af dem er kopi vel
Spillene er retail only. Da Minecraft er digital er det ikke på listen Hvis jeg skulle have mine digitale spil der på, så kunne jeg tilføje like 100 fra min Steam account og en del Xbox Live Arcade spil ;Pmiscje wrote:Oh, snap! Nu har vi god grund til at tro, at TheNM22 har snydt med listen...Sogic wrote:er det bare mig eller mangler minecraft beta på listen?
- TheNM22
Well... Spil er noget, som jeg samler på... Og ting, som jeg samler på, vil jeg gerne kunne have fysisk i hænderneSogic wrote: Do it. Ellers er det jo ikke en komplet liste vel?
- Sighvatur
Løft din pc/bærbar, så har du alle dine digitale spil i hænderne, samme gælder for xbox'en, wii og andre konsoller hvor spil bliver gemt på selve konsollen.TheNM22 wrote:Well... Spil er noget, som jeg samler på... Og ting, som jeg samler på, vil jeg gerne kunne have fysisk i hænderneSogic wrote: Do it. Ellers er det jo ikke en komplet liste vel?
Problem solved.
- FedeAnderzen
Hvad gør jeg så ?Sogic wrote:Løft din pc/bærbar, så har du alle dine digitale spil i hænderne, samme gælder for xbox'en, wii og andre konsoller hvor spil bliver gemt på selve konsollen.TheNM22 wrote:Well... Spil er noget, som jeg samler på... Og ting, som jeg samler på, vil jeg gerne kunne have fysisk i hænderneSogic wrote: Do it. Ellers er det jo ikke en komplet liste vel?
Problem solved.
http://i79.photobucket.com/albums/j132/ ... illede.jpg
http://i79.photobucket.com/albums/j132/ ... ede468.jpg
http://i79.photobucket.com/albums/j132/ ... ede743.jpg
- Predjon
[/quote]
du tager ned til dit lokale træningscenter og for trænet dine arme
ps. det er sku nogle fede maskiner du har
- bobiboblolo
Awesome sauce
- Sighvatur
Become Superman/The Hulk/Wonder Woman(hvis man er til den slags).
Yet another problem solved by logic!
Ps. nice samling
- Nemisisdk
Nu kommer jeg til at savne min gamle commador 64, hvor jeg mindst havde 500+ 5,25" diske med spil på. plus utallige bånd og dem der man satte om bag i tastaturet (kan ikke komme på hvad de blev kaldt).
Desværre var jeg så god af mig, da jeg fik min første PC, gav jeg hele skidtet til min fætre, som så enten har smidt det ud, eller hvad der nu blev af det.
Desværre var jeg så god af mig, da jeg fik min første PC, gav jeg hele skidtet til min fætre, som så enten har smidt det ud, eller hvad der nu blev af det.