14 dages jail pga træfældning

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
FedeAnderzen

Re: 14 dages jail pga træfældning

Post by FedeAnderzen »

Jeg har jailet kris86 for omfattende sløseri med træfældning på koordinat x:-1285 Y:75 z:430.

Jeg regner med at vi tvinger ham til at fælde træerne helt og derefter giver ham 14 dages jail. Det er en lidt hård straf med ferie og alt det der. Men det er mange træer, manden er 25 og han har gjort det i mindst en uge.
Ovenstående er hvad jeg har noteret på admin forummet om sagen.

Jeg mener faktisk at der ud over de 3 træer vi var ved igår, er 2 mere oppe af bakken mod nordvest, men jeg kan godt se at 3-5 træer måske ikke er omfattende. Det jeg hæftede mig ved var de mange saplings der var plantet lige under kronerne. Det ser jeg som tegn på at du havde regnet med at nye træer ville gro op uden nogen opdagede dit sløseri. De træer jeg fandt var fældet den 8 og jeg skrev derfor at du havde gjort det i mindst en uge. Jeg troede faktisk at det var en normal praksis for dig at fælde træ på den måde, men indrømmer at det var en antagelse der må stå for min egen regning.

Efter jeg havde tp'et dig ud og du havde fældet dem havde jeg faktisk glemt alt om dig og det var først da du selv skrev til mig om jeg ville jaile dig igen at jeg kom i tanke om det. Jeg valgte at nedsætte den oprindelige straf til 8 dage istedet, bla. på grund af din egen ærlighed og fordi jeg selv mener at 14 dage i juleferien er lidt i overkanten. Jeg sad på mumble med xcanner og Ch0x på daværende tidspunkt og da jeg nævnte at jeg havde jailet dig i 8 dage var der ingen der udtrykte uenighed med den beslutning.

Jeg mener bestemt ikke jeg selv er magtsyg eller hård ved spillere her på serveren. Der sker at Kofodz eller Neovo bliver kicked når de driller mig, men det er bare gak og løjer og det ved de. Jeg prøver at være tålmodig med folk herinde netop fordi der er mange teenagere der spiller og de kan godt være lidtsløsede med reglerne. Men du er 25 og burde have lært at der er konsekvenser ved at bryde reglerne og tage den smule straf du har fået i stedet for at blive pigesur og forlade serveren.
Image
Post Reply