xcanner wrote:Kan godt give én cobblestone til en spade.FedeAnderzen wrote:Som udgangspunkt er de af træ men hvis vi får råd til det kan det godt være de bliver af noget lidt mere flashy...Marcus007363 wrote:er det hvilke slags tools er det? Dvs er det dia eller wood eller iron osv..?
Crafters løbet
- thomaskaufi
Re: Crafters løbet
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- baden27
Hvorfor lige om søndagen?
Og hvorfor lige om aftenen?!
Mon ikke der er flere der har tid på et hvilket andet tidspunkt i weekenden?
>.<
Jeg kommer i hvert fald ikke.
>.<
At skrive på forum er ligesom at række fingeren op i skolen
29/01 2012 - Så blev man myndig =P
29/01 2012 - Så blev man myndig =P
- Zirtel
Min erfarring med planlægning af sådanne arrangementer er at flest kan søndag aften. Lørdag aften er som regl der folk har planer (i alle alders grupper). Og det er om aften at der er flest der har tid til at spille computere.
- Xuno
Præcis, vi har prøvet at holde turnering en lørdag og det fik vi en del kommentarer på. Kan være at det har ændret sig, men holdningen var helt klart at søndag aften var bedst.Zirtel wrote:Min erfarring med planlægning af sådanne arrangementer er at flest kan søndag aften. Lørdag aften er som regl der folk har planer (i alle alders grupper). Og det er om aften at der er flest der har tid til at spille computere.
Dertil kommer også at vi ramte spiller loftet i søndags, så mon ikke der er noget om det.
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- FedeAnderzen
Mit liv består af 3 ting: familie, arbejde og minecraft. De 2 første tager mine dage fra jeg står op og indtil kl. 19, resten af tiden bruger jeg på minecraft.baden27 wrote:Hvorfor lige om søndagen?
>.<
Søndag er den dag hvor jeg har vurderet at der er flest udover migselv der kan. Det er også den dag vi har aftalt med xcanner at han skal se om folk møder ind med tomt inventory.
Når det er sagt så vil jeg gerne lige sige flg. også:
SC har ikke patent på løbet, jeg håber at hvis dette bliver en succes at andre vil tage ideen op og lave løb i deres områder, eller andre steder hvor det kunne være sjovt at løbe. Det hele drejer sig mest om at vi laver noget sammen istedet for altid at klumpe sammen i vores egne projekter.
Derfor gør det ikke så meget at du ikke kan komme baden27, men jeg vil da gerne opfordre dig til at arrangere et løb selv, så kan du jo bestemme hvad tid det skal være.
- rallentof
kommer der live stream til dem der har opdateret eller hvad evt et link vil modtages med stor glæde
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
- FedeAnderzen
Vi har ikke arrangeret noget, men måske razzer har tid, det kunne da være fedt nok. Desværre er det nok ikke helt let da det er et terrænløb.rallentof wrote:kommer der live stream til dem der har opdateret eller hvad evt et link vil modtages med stor glæde
- razzerdenkage
Jeg vil meget gerne streame det, med hvordan . Det jeg har i tankerne er enten: at jeg selv deltager i løbet. Eller ikke er med i løbet, tager en bunke mad med, speed potions, og setter homes på ruten og prøver bedst muligt at følge med i løbet.
CUT!
- maja4626
Men der er jo bare ikke en bestemt rute desværrerazzerdenkage wrote:Jeg vil meget gerne streame det, med hvordan . Det jeg har i tankerne er enten: at jeg selv deltager i løbet. Eller ikke er med i løbet, tager en bunke mad med, speed potions, og setter homes på ruten og prøver bedst muligt at følge med i løbet.
- Marcus007363
Razzer... Overtal xcanner til at lade dig flyve sådan du kan følge med oppefra
(y)