Anyway så er jeg forvirret da en en pickaxe ikke giver nogen fordel hvis man skal fjerne gravel..
Tror han mener at gravel kan lægge bag noget cobble eller lign.007mads1 wrote:Bare så du ved det så er det der med avisen hans signatur og står under alle beskeder han sender
Anyway så er jeg forvirret da en en pickaxe ikke giver nogen fordel hvis man skal fjerne gravel..
Det der står under stregen er min signatur som mads også siger, dette er ikke noget jeg skriver i hver besked, hvis du lægger mærke til det har de fleste sådan en f.eks. mads har "⚒ Blue ingame!", miscje har "You stay classy"Themaluf wrote:kom og se den jeg giver en rundvisning om ca 10 dage fordi jeg skaltil norge. det er en picaxe man skal bruge.
og nej jeg læser ikke din avis eller hvad du snakker om så jeg hved ikke hvem du er men fedt nok. at du laver en avis til serveren.
det er lidt svært at forklare på Danske hvilket er mit andet sprog. det er bedre hvis jeg giver jer en rundvisning dem der har lyst. en gang jeg sætter en dato på om 10 dage.
og lige en extra ting jeg vil gerne hjælpe nogen med at mine. =)
du skrev det mere tydeligt men jeg fik ikke nogle svar ud af detBattleroar wrote:Bah! Syntes jeg gjorde det beder :3
- Battleroar