har lavet sådan en før, og i en update valgte notch at ændre, sådan at minecarts desapwnede. Mistede mange materialer på den bekostning. Dette er dog ændret tilbage, men man ved aldrig, hvad de kan finde på.Zirtel wrote:Kunne være fedt med en bank, med railroad system til de forskellige bokse
Mangler idéer til udførelse af bank.
- Nemisisdk
Re: Mangler idéer til udførelse af bank.
- xcanner
Kan på ingen måde anbefale at gøre det på nogen servere, da minecarts (også dem med kister i) er entities og ret "ustabile".Nemisisdk wrote:har lavet sådan en før, og i en update valgte notch at ændre, sådan at minecarts desapwnede. Mistede mange materialer på den bekostning. Dette er dog ændret tilbage, men man ved aldrig, hvad de kan finde på.Zirtel wrote:Kunne være fedt med en bank, med railroad system til de forskellige bokse
It's all about the community
- den_store_konge
Mener han ikke, at der er en rail til hver boks, og ikke minecarts med kister i?xcanner wrote:Kan på ingen måde anbefale at gøre det på nogen servere, da minecarts (også dem med kister i) er entities og ret "ustabile".Nemisisdk wrote:har lavet sådan en før, og i en update valgte notch at ændre, sådan at minecarts desapwnede. Mistede mange materialer på den bekostning. Dette er dog ændret tilbage, men man ved aldrig, hvad de kan finde på.Zirtel wrote:Kunne være fedt med en bank, med railroad system til de forskellige bokse
- mielowlarsen
Ville være fedt Hvis Alle på crafters kunne købe en BankBoks et sted o: hvor man kunne ligge en hel masse cheste og putteting i dem
- R2_DJ
Som i "Gringotts"? Hehe
- thomaskaufi
prøv at fange Maja4626 ingame.
Hun har en bank (aka kisten) som jeg synes er bygget ret smart op, og hvis man skal udvide kan man, med det system, bare bygge den større, eller i dit tilfælde grave dybere.
Hun har en bank (aka kisten) som jeg synes er bygget ret smart op, og hvis man skal udvide kan man, med det system, bare bygge den større, eller i dit tilfælde grave dybere.
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- bobiboblolo
Jeg byggede et gringotts system der virkede helt fint, bortset fra at det tager så langt tid at køre i minecart, altså det at trykke på en knap for at få en minecart, hoppe i den og lade den accelerer det tager normalt for langt tid, efter min mening.