Page 2 of 6

Re: RPG spørgsmål og svar

Posted: 28 Apr 2012, 20:27
by xcanner
Jeg ændre tab af power pr. død til 0,5 søndag den 29/4-2012 kl. 12.00

Re: RPG spørgsmål og svar

Posted: 28 Apr 2012, 21:52
by xcanner
xcanner wrote: - TNT der giver skade men ikke kan ødelægge block, det vil jeg undersøge muligheden for.
Ved nærmere eftertanke, tror jeg ikke dette er en god ide. Det ville være alt for nemt at forsvare sin faction mod fjender, uden risiko.

Re: RPG spørgsmål og svar

Posted: 28 Apr 2012, 21:54
by bobiboblolo
Du skal stadig skaffe nok gunpowder, og det løber man hurtigt tør af.

Re: RPG spørgsmål og svar

Posted: 28 Apr 2012, 22:14
by xcanner
bobiboblolo wrote:Du skal stadig skaffe nok gunpowder, og det løber man hurtigt tør af.
Ikke med en farm.... TNT, bliver ikke aktiveret.

Re: RPG spørgsmål og svar

Posted: 28 Apr 2012, 22:14
by Casper98dk
xcanner wrote:
bobiboblolo wrote:Du skal stadig skaffe nok gunpowder, og det løber man hurtigt tør af.
Ikke med en farm.... TNT, bliver ikke aktiveret.
Okay

Re: RPG spørgsmål og svar

Posted: 28 Apr 2012, 22:15
by xcanner
Der er muligt at lave en Nether world, kun for RPG. Men så skal man også acceptere mulighed for at folk kan komme ind i ens base (med en portal fra Nether-> RPG).

Re: RPG spørgsmål og svar

Posted: 28 Apr 2012, 23:06
by xcanner
xcanner wrote:Jeg ændre tab af power pr. død til 0,5 søndag den 29/4-2012 kl. 12.00
Samtidig vil playermarkers i RPG blive disablet. Med andre ord, man kan ikke se hvor spillerne er i RPG world.

Re: RPG spørgsmål og svar

Posted: 28 Apr 2012, 23:37
by Casper98dk
xcanner wrote:
xcanner wrote:Jeg ændre tab af power pr. død til 0,5 søndag den 29/4-2012 kl. 12.00
Samtidig vil playermarkers i RPG blive disablet. Med andre ord, man kan ikke se hvor spillerne er i RPG world.

Lyder godt. det giver også en fed ny ting over det ;)

Re: RPG spørgsmål og svar

Posted: 29 Apr 2012, 00:15
by xcanner
Sidste ændringer:

- SafeZone bliver mindre og mulighed for at løbe tilbage til SafeZone fjernes. Der oprettes en "warzone" omkring SafeZone, så man ikke kan claime op af SafeZone.
- Følgende kommandoer kan kun bruges fra egen faction: mvspawn, warp, spawn, home <navn>
- /f home kan kun bruges hvis der ikke er fjender inden for 50 blocks.

Med andre ord er man ude for egen faction er eneste mulighed for at teleport at bruge /f home, og denne kommando virker ikke, hvis der er en fjende inden for 50 blocks.

Re: RPG spørgsmål og svar

Posted: 29 Apr 2012, 00:19
by Casper98dk
xcanner wrote:Sidste ændringer:

- SafeZone bliver mindre og mulighed for at løbe tilbage til SafeZone fjernes. Der oprettes en "warzone" omkring SafeZone, så man ikke kan claime op af SafeZone.
- Følgende kommandoer kan kun bruges fra egen faction: mvspawn, warp, spawn, home <navn>
- /f home kan kun bruges hvis der ikke er fjender inden for 50 blocks.

Med andre ord er man ude for egen faction er eneste mulighed for at teleport at bruge /f home, og denne kommando virker ikke, hvis der er en fjende inden for 50 blocks.
lyder cool