DayZ

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
xcanner

Re: DayZ

Post by xcanner »

Jeg har undersøgt det nærmere og der kommer ikke DayZ på serveren.

1. Serversoftware skal afvikles på en windows server (backup serveren kører dog pt. windows).
2. De har helt urealistiske server krav.
3. Man skal ansøge og "godkendes" for at få lov til at afvikle en server, for et par mrd. siden krævede de at de fik RDP adgang til serveren (dette gør de dog ikke mere)!?

Jeg kan godt se der skal noget andet til, i og med at spillere har globalt inventory. Dog mener jeg at alle 3 punkter er "helt ude i skoven"...
It's all about the community
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Det var også mere om vi kunne spille sammen os Crafters folk ^^
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Relgus

Post by Relgus »

vi er da et par stykker der spiller DayZ på crafters :D
der ved mig selv
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Ch0x

Post by Ch0x »

Jeg spiller det da, dog har jeg nået et stadie hvor det primært bare handler om at upgrade mit gear. Min DMR er ved at være træt af, at pille znombies. Derudover, som det tidligere er nævnt, er DayZ stadig kun i alpha, og man kan hurtigt blive frustreret over de forskellige bugs deri.

Mht at spille sammen så tror jeg, at jeg har nok i den lille gruppe jeg er i nu. Jo større gruppe, jo større chance for en 'backstabber' - me don't like.
andreas1xd

Post by andreas1xd »

Det er skide lækkert elsker Day Z
julemand101

Post by julemand101 »

DayZ kommer snart i en standalone udgave som kan købes så venter til det (orker ikke Arma 2 selvom folk siger det er et fedt spil men kommer sku aldrig til at spille det alligevel).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Thingo

Post by Thingo »

Jule du har helt ret. Jeg har også KUN arma 2 for at spille DayZ, og arma 2 kostede kun 140 kr:) Har spillet arma missions kort varigt , men når man har bf3 skal demeget til at jeg gider det :P
CasperSK

Post by CasperSK »

Jeg har spillet noget DayZ i en 2-3 uger nu, og er sgu snart gået lidt sur i det.

I starten er spillet meget sjovt pga. den learning curve man skal igennem, senere når man et punkt hvor man så kommer til det stadie ch0x er i hvor man bare skal opgradere sit gear. Hvor jeg er nu handler det kun om to ting, finde køretøjer og nakke andre spillere.

Men det er et sjovt spil, selv om det er blevet lidt inficeret af COD generationen, og man kunne hurtigt mærke skiftet fra at folk undersøgte hinanden til at folk bare skød hinanden og ligger på lur kun med det formål.

Men til jer der vil igang, start ved Elektro eller Cherno og vær totalt ligeglad med jeres liv, i har intet at miste, finder i vand, mad og et våben af en art, så er det ellers bare nord på, det gælder om at komme længere nord på end Stary Sabor, det er først der man er i sikkerhed. det kan anbefales at loote den sydvestlige af NWAF i den barak der er da der tit er high value loot, hvis det er mørkt på serveren kan man med fordel loote hele NWAF. ellers vil jeg anbefale at tage til berezino, der er meget industrial loot men også et super market. og hold jer fra Zelenogorsk hvis i har godt udstyr, ellers skal det gøres om natten.

Men hvad jeg ser i spillet er der 4 stadier.

1. Lær spillet.
2. Opgrader loot og overlev.
3. Skyd andre spillere for sjov.
4. Find en helikopter.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
Ch0x

Post by Ch0x »

Mht tredje punkt, så skyder jeg næsten kun i selvforsvar, da communitiet i det spil er messed nok i forvejen ^^ sure, jeg har pillet et par long-distance playerkills bare fordi jeg kan, men finder det faktisk ikke så sjovt igen. Jeg er på et stadie hvor overlevelse ikke rigtig er en faktor hvis blot man tænker sig en smule om - nu går jeg bare efter rare loot som NV Goggles og Rangefinder. Helikopteren skal nok også prøves på et tidspunkt, men tvivler på den overgår en god gammeldags cykel!

Selvom størstedelen af plottet måske er overstået i løbet af få uger, vil jeg helt klart anbefale at prøve det på et tidspunkt.
Casper98dk

Post by Casper98dk »

CasperSK wrote:Jeg har spillet noget DayZ i en 2-3 uger nu, og er sgu snart gået lidt sur i det.

I starten er spillet meget sjovt pga. den learning curve man skal igennem, senere når man et punkt hvor man så kommer til det stadie ch0x er i hvor man bare skal opgradere sit gear. Hvor jeg er nu handler det kun om to ting, finde køretøjer og nakke andre spillere.

Men det er et sjovt spil, selv om det er blevet lidt inficeret af COD generationen, og man kunne hurtigt mærke skiftet fra at folk undersøgte hinanden til at folk bare skød hinanden og ligger på lur kun med det formål.

Men til jer der vil igang, start ved Elektro eller Cherno og vær totalt ligeglad med jeres liv, i har intet at miste, finder i vand, mad og et våben af en art, så er det ellers bare nord på, det gælder om at komme længere nord på end Stary Sabor, det er først der man er i sikkerhed. det kan anbefales at loote den sydvestlige af NWAF i den barak der er da der tit er high value loot, hvis det er mørkt på serveren kan man med fordel loote hele NWAF. ellers vil jeg anbefale at tage til berezino, der er meget industrial loot men også et super market. og hold jer fra Zelenogorsk hvis i har godt udstyr, ellers skal det gøres om natten.

Men hvad jeg ser i spillet er der 4 stadier.

1. Lær spillet.
2. Opgrader loot og overlev.
3. Skyd andre spillere for sjov.
4. Find en helikopter.
Ch0x wrote:Mht tredje punkt, så skyder jeg næsten kun i selvforsvar, da communitiet i det spil er messed nok i forvejen ^^ sure, jeg har pillet et par long-distance playerkills bare fordi jeg kan, men finder det faktisk ikke så sjovt igen. Jeg er på et stadie hvor overlevelse ikke rigtig er en faktor hvis blot man tænker sig en smule om - nu går jeg bare efter rare loot som NV Goggles og Rangefinder. Helikopteren skal nok også prøves på et tidspunkt, men tvivler på den overgår en god gammeldags cykel!

Selvom størstedelen af plottet måske er overstået i løbet af få uger, vil jeg helt klart anbefale at prøve det på et tidspunkt.

Tak :) jeg vil tage højde for det når jeg render rundt og dør :) Ej jeg har spillet med en anden noob og vi har i forsøg på at finde hinanden ikke gået så godt. Og så når man alligevel er mere eller mindre død, og du LIGE er startet er at lave et zombie "optog" også hyggeligt :P se hvor mange zombier jeg kan få til at følge efter mig :D
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Post Reply