Community Avisen - Tråden

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Pars

Re: Community Avisen - Tråden

Post by Pars »

bobiboblolo wrote:
Er statistikken kun over den sidste uges tid?
Den info savnede jeg også.

Super godt arbejde og faktisk den første avis jeg har læst i en uge!

Forslag:
Placering på minecraftlisten.dk ved redaktionens afslutning
Hot or not: fx læderbukser, guldhjelm, cobble, wool, brickstone, lavalamper osv.
Themaluf

Post by Themaluf »

det er et godt stykke arbejde. til det næste nummer kunne det være sejt med, eventuelt ugens skin.
eller hvis man lavede det sjovetse / skøreste billede for ugen.
Member of The Islanders
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

julemand101 wrote:Rigtig godt arbejde med den nye avis. Læser den med stor fornøjelse :)

EDIT:
Og mit råd til næste udgave må være at få en højere opløsning på billederne samt banneret i toppen. ;)
Så er billederne rettet i denne uges avis og der er kommet dato+udgave i banneret.
Image
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Jeg tænkte jeg nok også hellere lige måtte blande mig lidt her, og jeg er glad for den fine modtagelse af avisen ^^

Som sagt, så er forslag meget velkomne :)
Pars wrote:Forslag:
Placering på minecraftlisten.dk ved redaktionens afslutning
Hot or not: fx læderbukser, guldhjelm, cobble, wool, brickstone, lavalamper osv.
Vi kan snildt inkludere placeringen af Crafters.dk på minecraftlisten.dk, men det bliver, som du selv skriver, ved redatkionens afslutning. Den hopper jo lidt frem og tilbage..

"Hot or not" kræver en smule input fra folk, men når der kommer bølger af underlige ting kan det være vi inlkuderer dem i "opdateringen" som kommer til at udskifte den første side, som i denne udgave var "Community Avisen genopstår"
Themaluf wrote:det er et godt stykke arbejde. til det næste nummer kunne det være sejt med, eventuelt ugens skin.
eller hvis man lavede det sjovetse / skøreste billede for ugen.
Vi har allerede et billede med i "indslaget", og hvis folk laver lignene ting vil vi meget gerne have dem tilsendt. Der er intet formål i at uploade dem i tråden for at udgive dem i avisen :P

Som der også står i bunden af avisen, i en grå box til venstre, så kan i sende os en PM på forum eller finde os på Mumble, hvis i har materiale til avisen.

Hvad angår ugens skin, så kræver det også lidt at der er nogen der kommer væltende med noget. Ellers finder redaktionen bare noget vi synes om, og det er nok ikke alle der er enige ^^

Sidst men ikke mindst vil jeg godt lige, endnu en gang, pointere at avisen er FUBU, altså "For Us, By Us". Den er lavet af Crafters.dk til Crafters.dk, så jo flere der melder ind med lidt godt, des bedre. Har i bygget noget lækkert eller har i nogle hyggelige ting man kan skrive 5 linier om, så meld endelig ind!

-Stick

PS: Folk der kommer med materiale til avisen bliver selvfølgelig kreditteret i "Tak til" kassen i bunden af avisen :)
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
xcanner

Post by xcanner »

Så er udgave 16 udkommet:

http://www.crafters.dk/?p=2652
It's all about the community
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Ikke for at betvivle jeres evne til at se frem i tiden, men jeg er dog lidt i tvivl om det er meningen at statistikken går fra 25.6.2012 til 29.7.2012?
Image
xcanner

Post by xcanner »

Casper98dk

Post by Casper98dk »

xcanner wrote:Så er nummer 17 ude:

http://www.crafters.dk/community-avisen-nummer-17/
Det ser godt ud. Det nye hold gør det sgu godt ^^
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
xcanner

Post by xcanner »

Tror avisen er blevet misinformeret mht. emerald tools og armor :D
Casper98dk

Post by Casper98dk »

xcanner wrote:Tror avisen er blevet misinformeret mht. emerald tools og armor :D
Ja ud over dette lå jeg også mærke til de pludselige "555555555555" i samme kapitel

Efter google ser jeg at de har fået det fra dette billede http://lightingft.deviantart.com/art/Mi ... f-25191046 uden at have set kilden, som er ideer til minecraft
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Post Reply