Jeg tænkte jeg nok også hellere lige måtte blande mig lidt her, og jeg er glad for den fine modtagelse af avisen ^^
Som sagt, så er forslag
meget velkomne
Pars wrote:Forslag:
Placering på minecraftlisten.dk ved redaktionens afslutning
Hot or not: fx læderbukser, guldhjelm, cobble, wool, brickstone, lavalamper osv.
Vi kan snildt inkludere placeringen af Crafters.dk på minecraftlisten.dk, men det bliver, som du selv skriver, ved redatkionens afslutning. Den hopper jo lidt frem og tilbage..
"Hot or not" kræver en smule input fra folk, men når der kommer bølger af underlige ting kan det være vi inlkuderer dem i "opdateringen" som kommer til at udskifte den første side, som i denne udgave var "Community Avisen genopstår"
Themaluf wrote:det er et godt stykke arbejde. til det næste nummer kunne det være sejt med, eventuelt ugens skin.
eller hvis man lavede det sjovetse / skøreste billede for ugen.
Vi har allerede et billede med i "indslaget", og hvis folk laver lignene ting vil vi meget gerne have dem tilsendt. Der er intet formål i at uploade dem i tråden for at udgive dem i avisen
Som der også står i bunden af avisen, i en grå box til venstre, så kan i sende os en PM på forum eller finde os på Mumble, hvis i har materiale til avisen.
Hvad angår ugens skin, så kræver det også lidt at der er nogen der kommer væltende med noget. Ellers finder redaktionen bare noget vi synes om, og det er nok ikke alle der er enige ^^
Sidst men ikke mindst vil jeg godt lige, endnu en gang, pointere at avisen er FUBU, altså "For Us, By Us". Den er lavet af Crafters.dk til Crafters.dk, så jo flere der melder ind med lidt godt, des bedre. Har i bygget noget lækkert eller har i nogle hyggelige ting man kan skrive 5 linier om, så meld endelig ind!
-Stick
PS: Folk der kommer med materiale til avisen bliver selvfølgelig kreditteret i "Tak til" kassen i bunden af avisen
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...