Nu kommer jeg nok til at træde den kære leder lidt over tæerne, men vi kunne evt. udvide metroen, nu hvor vi har fået et spawn der er noget størrer end det vi havde før, kan vi vel godt skalere metroen lidt ned.
Altså jeg tænker sådan noget i grand central stilen, jeg ved godt det måske er at gøre lidt meget ud af det.
Men for mig er det underordnet hvor trapperne ligger, da det vil give samme transport tid, min tanke gang i det er ved at lave en større metro bygning bliver "rejsen" delt op i to etaper så man ikke bare har følelsen af at man skal gå ned gennem nogle sæder og så igennem nogle ulogiske gange til en drop skakt.
ved at lave nogle nedgange til en større "rejse terminal" bliver der også lidt spændene at kigge på og tilmed vil serveren få noget mere herligheds værdi.
jeg er ked af hvis jeg vrøvler lidt, men jeg sidder på arbejde lige nu og har desværre ikke så god tid til at uddybe, men stil endelig spørgsmål til hvad jeg skriver, da det nok vil give større forståelse for alle, da jeg ikke helt selv er sikker på hvad jeg mener men nogle af de bedste sager bliver jo også opdigtet hen ad vejen.
//CasperSK
Metroen i spawn
- CasperSK
Re: Metroen i spawn
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- xcanner
Man kunne lave kuplen større, jeg ville være rigtig ked af at ændre på designet. Men mindre der lå et design jeg kunne kigge på først.CasperSK wrote:Nu kommer jeg nok til at træde den kære leder lidt over tæerne, men vi kunne evt. udvide metroen, nu hvor vi har fået et spawn der er noget størrer end det vi havde før, kan vi vel godt skalere metroen lidt ned.
Altså jeg tænker sådan noget i grand central stilen, jeg ved godt det måske er at gøre lidt meget ud af det.
Det giver ikke rigtig mening! Transport tiden fra spawn til metro bliver meget mindre hvis trapperne flyttes.CasperSK wrote: Men for mig er det underordnet hvor trapperne ligger, da det vil give samme transport tid, min tanke gang i det er ved at lave en større metro bygning bliver "rejsen" delt op i to etaper så man ikke bare har følelsen af at man skal gå ned gennem nogle sæder og så igennem nogle ulogiske gange til en drop skakt.
Selve gangene kan sikkert nemt laves mere "episke" end de er nu.CasperSK wrote: ved at lave nogle nedgange til en større "rejse terminal" bliver der også lidt spændene at kigge på og tilmed vil serveren få noget mere herligheds værdi.
It's all about the community
- CasperSK
Det er netop det det meste af mit problem ligger i, men jeg fornemmer at der ikke rigtigt er stemning for at flytte tronen til den anden side, da det vil give for langt til portalerne, måske er der bare skaleret lidt for meget op i det nye spawn til at der kan laves en løsning alle kan leve med.xcanner wrote:Det giver ikke rigtig mening! Transport tiden fra spawn til metro bliver meget mindre hvis trapperne flyttes.CasperSK wrote: Men for mig er det underordnet hvor trapperne ligger, da det vil give samme transport tid, min tanke gang i det er ved at lave en større metro bygning bliver "rejsen" delt op i to etaper så man ikke bare har følelsen af at man skal gå ned gennem nogle sæder og så igennem nogle ulogiske gange til en drop skakt.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- Ninjastick
De fleste mennesker kommer da helt sikkert ind i spawn via kommandoen, men før jeg fik mulighed for at flyve rundt som det passede mig, der tog jeg primært til spawn for metroen (og sjældent portalerne).
Mit forslag ville være at anlægge en lækker lille trappe lige foran tronen, der hvor der er blåt uld og glas.
Men det var mine five cents ^^ I finder nok ud af noget lækkert :3
Mit forslag ville være at anlægge en lækker lille trappe lige foran tronen, der hvor der er blåt uld og glas.
Men det var mine five cents ^^ I finder nok ud af noget lækkert :3
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...