Undertegnede uddeler 1 stack iron ingots til de 10 næste deltagere der tilmelder sig!
Kom så guys, det bliver sjovt!
PvC - weekend event fra 25/01 - 27/01 (AFLYST)
- FedeAnderzen
Re: PvC - weekend event fra 25/01 - 27/01
FedeAnderzen melder klar, bare smid mig sammen med neovo1999, han er allerede tilmeldt.
- Xuno
Grundet for få tilmeldinger og manglende interesse for turneringen bliver denne aflyst.
I stedet vil der muligvis bliver afholdt en lille konkurrence for dem der er interesseret Men det er stadig et meget stort måske
I stedet vil der muligvis bliver afholdt en lille konkurrence for dem der er interesseret Men det er stadig et meget stort måske
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- Grandt_666
Er det ikke tidligt at aflyse, når der nu er lang tid til tilmeldingsfristen er udløbet?Xuno wrote:Grundet for få tilmeldinger og manglende interesse for turneringen bliver denne aflyst.
Member of The Islanders
- Xuno
Re: PvC - weekend event fra 25/01 - 27/01 (AFLYST)
Tjo, det kan man sige.Grandt_666 wrote:Er det ikke tidligt at aflyse, når der nu er lang tid til tilmeldingsfristen er udløbet?
Men problemet er at jeg skulle have brugt en stor del af dagen på at gjort det sidste klar til arrangementet. PvC er en hel del mere krævende end en almindelige PvP turnering og da det ikke virker som om at vi kan samle nok deltagere til det vil jeg ikke tage det meste af min dag ud for at gøre klar til en turnering jeg ikke er sikker på bliver til noget. Eventet har været oppe i over 3 uger så folk har haft RIGELIG med tid til at melde sig til og man behøver ikke gøre det i sidste øjeblik.
- Grandt_666
Det er korrekt man ikke behøver at vente til sidste øjeblik, men det er jo ikke sikkert med ved 3 uger før om man kan/vil afsætte en hel weekend til sjov, og så bruger man tilmeldingsfristen til at finde ud af det.
Det vil jo også være træls at der melder sig 20-30 til et event meget tidligt, og så det ender med der måske dukker 2 op, fordi der er kommet andet i vejen.
Det vil jo også være træls at der melder sig 20-30 til et event meget tidligt, og så det ender med der måske dukker 2 op, fordi der er kommet andet i vejen.
Member of The Islanders
- Xuno
Det er rigtigt, men de flest burde vide i løbet af ugen hvad de skal i weekenden.
Det er heller ikke fordi at det kræver meget for dem der skal deltage, de behøver ikke nødvendigvis at være online hele weekenden, Men for mig/os der arrangerer det er det ret stort arbejde at skrabe tingene sammen til PvC.
Havde det været en almindelig PvP turnering havde jeg heller ikke aflyst for i sidste øjeblik.
Det er heller ikke fordi at det kræver meget for dem der skal deltage, de behøver ikke nødvendigvis at være online hele weekenden, Men for mig/os der arrangerer det er det ret stort arbejde at skrabe tingene sammen til PvC.
Havde det været en almindelig PvP turnering havde jeg heller ikke aflyst for i sidste øjeblik.