Hey, og du har endda set min festival sækkevogn! Træk det udsagn til dig igen, unge mandNinjastick wrote: @btnlrchjhnsn: Det er muligvis den bedste brug af gaffatape jeg nogensinde har set! Og jeg ved ikke om det ligefrem var et "brag" af en fest, men Ch0x endte da ihvertfald med at sidde og tage selfies xD!
Hygge hos Emmich
-
Re: Hygge hos Emmich
- Ninjastick
Stod der SC nogle steder på den..?Btnlrchjhnsn wrote:Hey, og du har endda set min festival sækkevogn! Træk det udsagn til dig igen, unge mand
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Emmich
Helt sikkert,Ja da! selv tak og i lige måde! og alt sårn nået!
Tak for sædvanlig god hygge. Glæder mig til hønsehusferie. Gå tur? jeg havde kortet turen af med 4 km. .
Ja! fantastisk at man bliver nødt til at mødes på sjælland for at kunne samle Sky City og Pars som støtte-pædagog.
Til historien om en god weekend hører,at vi senere på dagen var en tur på Frederikssund Viking boplads, hvor Farvader til stor beundring, tydede en stor runesten, specielt var beundringen fra personen som havde lavet stenen og som tilfældigvis var tilstede,( Farvader havde ovenikøbet den "frækhed" at påpege et par stavefejl ) Ser frem til næste gang.
Tak for sædvanlig god hygge. Glæder mig til hønsehusferie. Gå tur? jeg havde kortet turen af med 4 km. .
Ja! fantastisk at man bliver nødt til at mødes på sjælland for at kunne samle Sky City og Pars som støtte-pædagog.
Til historien om en god weekend hører,at vi senere på dagen var en tur på Frederikssund Viking boplads, hvor Farvader til stor beundring, tydede en stor runesten, specielt var beundringen fra personen som havde lavet stenen og som tilfældigvis var tilstede,( Farvader havde ovenikøbet den "frækhed" at påpege et par stavefejl ) Ser frem til næste gang.
- Casper98dk
Det ser sgu hyggeligt ud, ser frem til en gang når jeg bliver lidt ældre selv at hoppe på, hvis jeg så frem bliver inviteret!
- FedeAnderzen
I min iver for at smide billeder af vores lille komsammen, glemte jeg helt det vigtigste:
Stor stor tak til Emmich (og familien) for at lægge matrikkel til, der manglede intet og man kan ikke andet end at hygge sig når man er i så godt selskab. Gåturen var i mine øjne et hit, rart at få rørt sig lidt efter køreturen og sjovt at se de blege nørder stresse over for meget motion og frisk luft. (MightyPete: EEEEJJJJ jeg får jo sand i skoene af den her strand).
Tak til jer alle for en hyggelig weekend og mest af alt tak til Emmih for at arrangere denne gang. Uanset hvor vi finder på at mødes næste gang så er jeg klar.
Jeg fik i øvrigt en behandling som en adelsmand idet der var ryddet et soveværelse til Borgmesteren, med bløde madrasser og elevationsseng, resten af flokken kunne så sove på stuegulv og sofaer (Dog undtaget Farvader der belært af tidligere sammenkomster, fik sit eget værelse, da han snorker ENORMT højt).
Stor stor tak til Emmich (og familien) for at lægge matrikkel til, der manglede intet og man kan ikke andet end at hygge sig når man er i så godt selskab. Gåturen var i mine øjne et hit, rart at få rørt sig lidt efter køreturen og sjovt at se de blege nørder stresse over for meget motion og frisk luft. (MightyPete: EEEEJJJJ jeg får jo sand i skoene af den her strand).
Tak til jer alle for en hyggelig weekend og mest af alt tak til Emmih for at arrangere denne gang. Uanset hvor vi finder på at mødes næste gang så er jeg klar.
Jeg fik i øvrigt en behandling som en adelsmand idet der var ryddet et soveværelse til Borgmesteren, med bløde madrasser og elevationsseng, resten af flokken kunne så sove på stuegulv og sofaer (Dog undtaget Farvader der belært af tidligere sammenkomster, fik sit eget værelse, da han snorker ENORMT højt).
- Emmich
- Emmich
- Kachuu
Jeg vil da også sige tak til Emmich for et super weekend!, og hvor er jeg glad for din stue havde den længde den havde nu når vi havde et "lille" uheld om natten.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- farvader
Ja Emmich. Det var rigtig godt arrangeret. Det er jo ikke hver dag, man kan få lov til at flashe sin fuldstændige ubrugelige nørdviden. Men jeg skal også lige sige, at den 55 cm langstilkede blomst i celofan med mergentafarvet bånd er fra alle, og endnu engang tak for en super dejlig weekendEmmich wrote:Helt sikkert,Ja da! selv tak og i lige måde! og alt sårn nået!
- farvader
Det er altså også hårdt at ligge og råbe hele natten, bare for at få sit eget værelse:DFedeAnderzen wrote:I min iver for at smide billeder af vores lille komsammen, glemte jeg helt det vigtigste: