Minecraft brugernavn:
Xuno123 (Xuno på forumet og der fleste andre steder også).
Begrundelse for ønsket om at donere:
Jeg har efterhånden brugt et par år her inde og selv i perioder hvor jeg ikke er aktiv på serveren, er crafters.dk en af de sider jeg tjekker ofte!
Der er forhåbentlig ikke nogen tvivl om at min primære gang på serveren har omhandlet de arrangementer som jeg har afholdt på serveren og jeg kan sagtens mærke at i perioder med lav aktivitet på serveren er jeg selv en af dem der sjældent kommer ind, netop fordi at det er så svært at afholde noget så.
Jeg ønsker at tage de her arrangementer til det næste niveau, jeg har tidligere luftet tanken for Xcanner, men det er desværre ikke blevet til noget endnu.
Disse arrangementer skal både være med til at reklamere for crafters.dk men også for det danske Minecraftmiljø generelt.
Ønske om betaling for 3 eller 4 måneder af gangen:
Jeg er frisk på at betale for helt op til 1 år af gangen (alt over der, så binder jeg mig lidt for meget til projektet).
Ønsker du at gøre brug om tilbuddet om en brugerkonto på Linux serveren:
Gerne, jeg aner ikke noget om Linux eller servere, men idet at jeg gerne vil afholde flere og anderledes arrangementer på serveren kunne det da blive aktuelt med en konto på serveren.
Max. månedligt beløb hvis 60 kr. om måneden er for meget (ALTSÅ KUN HVIS DU IKKE KAN BETALE 60 KR.!):
Det burde kunne findes i budgettet

Selv hvis beløbet skulle stige ville det nok også gå.