Ansøgning til donationsgruppen

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Sighvatur

Re: Ansøgning til donationsgruppen

Post by Sighvatur »

Minecraft brugernavn:
Sighvatur

Begrundelse for ønsket om at donere:
Det Jacob sagde. Endvidere vil jeg tilføje at jeg ikke kan forestille mig at dette fællesskab skulle falde til jorden, derfor må vi jo gøre noget ved det.

Ønske om betaling for 3 eller 4 måneder af gangen:
Hvad end passer bedst for resten.

Ønsker du at gøre brug om tilbuddet om en brugerkonto på Linux serveren:
Vil meget gerne have adgang til en konto på serveren. Både til at sætte små servere op hvis der bliver brug for det men også til at teste diverse ting som vi lave i skolen.

Max. månedligt beløb hvis 60 kr. om måneden er for meget (ALTSÅ KUN HVIS DU IKKE KAN BETALE 60 KR.!):
Betaler det i smider efter os :)
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
Predjon

Post by Predjon »

Minecraft brugernavn:
Predjon

Jeg har været på denne server on/off nu i lang tid (kig under mit brugerbillede ;) ) og er mega glad for det communety og dem jeg spiller med som er på den her server. jeg spiller kun på den her server når jeg magter at spille spil og jeg vil gerne være med til at støtte denne awesome server i de tider den har brug for hjælp (lige som nu :) )

jeg synes at det er passende at betale hver 3 måned men er villig til at andre måder :)

På et tidspunkt vil jeg gerne bruge den men ved ikke hva det skal være lige nu :)

Max. månedligt beløb hvis 60 kr. om måneden er for meget (ALTSÅ KUN HVIS DU IKKE KAN BETALE 60 KR.!):
det er helt fint med 60 kr om måneden :)
I never worry when i get lost...
I just change where i want to go....

Vise Formand i The Islanders

Image
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg siger mange tak for alle dem der har ansøgt. Det er dejligt at se at så mange er villige til at spytte i kassen for at serveren kan blive ved med at køre med princippet om man ikke kan købe ingame items.

Tråden vil nu blive lukket da vi har rigeligt med ansøgere. Umiddelbart har jeg valgt at alle dem der har skrevet sig op får lov til at donere dem der har skrevet i denne tråd har nu adgang til det specielle "Crafters.dk supportere" forum hvor jeg snart vil poste mit kontonummer samt beløb for det første kvartal. Ligeledes vil der komme adgang til første udgave af regnskabet.

Endnu engang mange tak.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg åbner igen tråden da JacobBoTollak og PITTI har sagt de ikke ønsker at deltagere længere men har betalt for den seneste opkrævning. Derfor står vi og mangler to nye deltagere til gruppen (alternativt må de øvrige medlemmer give lidt mere).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Xuno

Post by Xuno »

Minecraft brugernavn:
Xuno123 (Xuno på forumet og der fleste andre steder også).

Jeg har efterhånden brugt et par år her inde og selv i perioder hvor jeg ikke er aktiv på serveren, er crafters.dk en af de sider jeg tjekker ofte!

Der er forhåbentlig ikke nogen tvivl om at min primære gang på serveren har omhandlet de arrangementer som jeg har afholdt på serveren og jeg kan sagtens mærke at i perioder med lav aktivitet på serveren er jeg selv en af dem der sjældent kommer ind, netop fordi at det er så svært at afholde noget så.
Jeg ønsker at tage de her arrangementer til det næste niveau, jeg har tidligere luftet tanken for Xcanner, men det er desværre ikke blevet til noget endnu.

Disse arrangementer skal både være med til at reklamere for crafters.dk men også for det danske Minecraftmiljø generelt.

Jeg er frisk på at betale for helt op til 1 år af gangen (alt over der, så binder jeg mig lidt for meget til projektet).

Gerne, jeg aner ikke noget om Linux eller servere, men idet at jeg gerne vil afholde flere og anderledes arrangementer på serveren kunne det da blive aktuelt med en konto på serveren.

Det burde kunne findes i budgettet :) Selv hvis beløbet skulle stige ville det nok også gå.
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
muldvarpen

Post by muldvarpen »

Minecraft brugernavn:
Muldvarpen86, forum Muldvarpen

ville være ked af crafters lukkede, syntes det er en dejlig server med mange dejlige mennesker. det kan godt være jeg ikke er der inde så meget lige i tiden men skal nok komme efter det igen..

jeg er lige glad med hvornår jeg skal betale om det er ½ år eller 1 år frem..

jeg kan ikke finde ud af at bruge det alligevel.. så det behov har jeg ikke..

60 er fint med mig :D
Gemmer mig for det meste i mit hul... men kald, så kikker jeg da lige op :D

Image
julemand101

Post by julemand101 »

Vil lige informere at beløbet ligger i øjeblikket på 100 kr. for tre måneder og jeg opkræver for 3 måneder af gangen.
Xuno

Post by Xuno »

Godkender lige min ansøgning til 100 kroner om måneden også.
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
julemand101

Post by julemand101 »

Xuno wrote:Godkender lige min ansøgning til 100 kroner om måneden også.
Og jeg gør igen opmærksom på at det er 100 kr. for 3 MÅNEDER!!! ;)
muldvarpen

Post by muldvarpen »

100 kr er helt fint med mig...
Gemmer mig for det meste i mit hul... men kald, så kikker jeg da lige op :D

Image
Post Reply