Når tæppet går ned

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Ninjastick

Re: Når tæppet går ned

Post by Ninjastick »

pitti999 wrote:Jeg kan fortælle af vi er et par stykker der allerede er i fuldgang med at få sat en vanilla server op. Det vil ikke blive som det er nu, men vi vil gøre vores bedste for at gøre alle glade.

Der vil komme mere info i løbet af i dag eller imorgen.
Jeg er delvist informeret om der er gang i noget, men jeg forstår på ingen måde hvorfor jeres projekt ikke har sin egen forumpost. Jeg synes det modarbejder den gennemsigtighed vi har prøvet at skabe i det her fællesskab, specielt når der sidder så mange mennesker i vildrede. Det er fint at skrive "Vi kigger på noget, lad være med at forvent noget endnu", men som det ser ud lige nu skal der bare siges et eller andet. Hvorfor er i så hemmelige omkring det? Hvorfor er der ikke en post, der bliver løbende opdateret med status og hvor folk kan komme med input?
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
BetinaLerche

Post by BetinaLerche »

pitti999 wrote:Jeg kan fortælle af vi er et par stykker der allerede er i fuldgang med at få sat en vanilla server op. Det vil ikke blive som det er nu, men vi vil gøre vores bedste for at gøre alle glade.

Der vil komme mere info i løbet af i dag eller imorgen.
Hvad med at få lavet en seperat forumpost til det, I har gang i?
Det kunne være meget rart at følge med i, samt træde til hvis der er noget I har problemer med :)
Det er vel for fællesskabet!
Emiellouis

Post by Emiellouis »

Jeg vælger at give SK og GumZ ret, hvis det bliver andet end vanilla mincraft, så fuck it, begrav det og i fremtiden kan vi se tilbage på det som noget der var godt, sjovt og fedt, i stedet for at det bliver husket som starten af slutningen. Når det så er sagt så skal jeg så lige sige at jeg OVERHOVEDET ikke er fan af at vi bare begraver Crafters til evig tid, fællesskabet længe leve! Jeg ER dog en fan af at vi får startet noget nyt op, med nyt map og det hele, så vi alle har noget at skulle have sagt med hensyn til spawn, og det generelle udkom af projektet. Eventuelt kan vi prøve at få en masse nye mennesker med, så der ikke bliver nær så tomt, måske endda gøre den ''international'', ikke at jeg ved ret meget om noget som helst af hvordan man kunne udføre den slags... For at sige det kort, behold fællesskabet og prøv med en ny server, se om det fungere og om det er noget man gider bruge tid på.

Med hensyn til ''Bank din Buddy'' eventsne, de er sgu superfede, når der bliver spillet spil som man rent faktisk ejer, men jeg kan på ingen måde tro at de events i sig selv er nok til at holde communitiet kørende.
Post Reply