hvad bruger i af texturepacks?

Diskussion af klient/server mods og texturepacks.
CptTomatoKing

Re: hvad bruger i af texturepacks?

Post by CptTomatoKing »

Casper98dk wrote:
julemand101 wrote:Jeg bruger bare det alm. tema. Har prøvet mange forskellige men jeg synes aldrig jeg bliver helt tilfreds. :P

så bliver du tilfrds med dette... det er det alm. bare HD
http://www.minecraftforum.net/viewtopic ... 2#download
http://www.minecraftforum.net/viewtopic ... 25&t=46173
Det er mit også det ligner bare mere det almindelige
Her er der et par eksempler:
Mit | Faithful
eks.png
eks.png (6.95 KiB) Viewed 3959 times
(Undskylder at billedet er lidt lille men har ikke lagt tid i det)
Læg mærke til at svampen bare er kopiret et par gange i stedet for faktisk at være lavet flotere
og græsset ser ikke ud som det originale...
Dette er bare nogle ting hvis man kikker lidt på de to texturs så er der faktisk flere ting.
Jeg ved godt at blade ikke ser helt ud som det originale i min men det kommer :)
Mit tekstur kan downloades fra linket i min signatur :D

edit: Jeg syntes selv at det er pænest hvis man slår Custom Lava og Custom Water fra i mc patcher ;)
To mine, or not to mine...
Rekalty

Post by Rekalty »

Jeg hopper lidt imellem Eldpack og Painterly :) de ser begge ret gode ud, men kan ikke helt bestemme mig...
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Rekalty wrote:Jeg hopper lidt imellem Eldpack og Painterly :) de ser begge ret gode ud, men kan ikke helt bestemme mig...
Du kan jo bare mikse det sammen du bedst kan lide :D
Det har jeg gjort for at få det originale look i 32x32
Casper98dk

Post by Casper98dk »

007mads1 wrote:
Casper98dk wrote:
julemand101 wrote:Jeg bruger bare det alm. tema. Har prøvet mange forskellige men jeg synes aldrig jeg bliver helt tilfreds. :P

så bliver du tilfrds med dette... det er det alm. bare HD
http://www.minecraftforum.net/viewtopic ... 2#download
http://www.minecraftforum.net/viewtopic ... 25&t=46173
Det er mit også det ligner bare mere det almindelige
Her er der et par eksempler:
Mit | Faithful
eks.png
(Undskylder at billedet er lidt lille men har ikke lagt tid i det)
Læg mærke til at svampen bare er kopiret et par gange i stedet for faktisk at være lavet flotere
og græsset ser ikke ud som det originale...
Dette er bare nogle ting hvis man kikker lidt på de to texturs så er der faktisk flere ting.
Jeg ved godt at blade ikke ser helt ud som det originale i min men det kommer :)

Mit tekstur kan downloades fra linket i min signatur :D

edit: Jeg syntes selv at det er pænest hvis man slår Custom Lava og Custom Water fra i mc patcher ;)
Jeg ved godt der er nogle ændringer men jeg har ikke noget imod det... Hvorfor skal du altid bruge tid på at fortælle at dit er bedre end mit? kKan du ikke bare lade mig være glad for det jeg har ...?? Har du virkelig ikke andet at give dig til... Jeg har seriøst ond af dig!
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Casper98dk wrote: Jeg ved godt der er nogle ændringer men jeg har ikke noget imod det... Hvorfor skal du altid bruge tid på at fortælle at dit er bedre end mit? kKan du ikke bare lade mig være glad for det jeg har ...?? Har du virkelig ikke andet at give dig til... Jeg har seriøst ond af dig!
Du må da undskylde at jeg lige ville vise at der faktisk var lidt forskel på de 2 teksturs..
Det var ikke min mening at sige at det var bedre jeg ville bare illustrer at den lignede mere den originale og det er derfor at jeg lavede den..
Derfor tænkte jeg at det var oplagt at svare på din post, men det var så ikke en god idé kan jeg forstå og det vel jeg gerne undskylde for :cry:
Casper98dk

Post by Casper98dk »

007mads1 wrote:
Casper98dk wrote: Jeg ved godt der er nogle ændringer men jeg har ikke noget imod det... Hvorfor skal du altid bruge tid på at fortælle at dit er bedre end mit? kKan du ikke bare lade mig være glad for det jeg har ...?? Har du virkelig ikke andet at give dig til... Jeg har seriøst ond af dig!
Du må da undskylde at jeg lige ville vise at der faktisk var lidt forskel på de 2 teksturs..
Det var ikke min mening at sige at det var bedre jeg ville bare illustrer at den lignede mere den originale og det er derfor at jeg lavede den..
Derfor tænkte jeg at det var oplagt at svare på din post, men det var så ikke en god idé kan jeg forstå og det vel jeg gerne undskylde for :cry:

det gør ikke noget. det er det lort med forums! man kan ikke se folks Kropsprog. Så det er uuligt at se om folk mener det god eller dårligt. Så jeg forstod det som at du ville vise at dit var bedre end mit D:
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
atlem

Post by atlem »

Image
dia,gold,lapis,iron,cole,red,stone,wood,big blocks,dirt,gravel and top workbench i made in gimp. the outer ones is borrowed
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Casper98dk wrote:
007mads1 wrote:

det gør ikke noget. det er det lort med forums! man kan ikke se folks Kropsprog. Så det er uuligt at se om folk mener det god eller dårligt. Så jeg forstod det som at du ville vise at dit var bedre end mit D:
Velkommen til min dagligdag :?
RLarsen

Post by RLarsen »

har brugt johnsmiths texture pack i lang tid efterhånden - synes den er behaglig at se på

http://www.minecraftforum.net/viewtopic ... 25&t=29164
Image
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Jeg bruger minecrafts normale for mit minecraft skal ikke minde mig om andet en det fedeste spil i :D verdenen.
Image
Post Reply