Så kære med Craftere, nu må i altså komme ud af busken. Jeg ved godt at Jacob har smadret festen og taget alt flame og had ud af den tråd her men i skylder altså svar på hans spørgsmål.
Dette er en kritik tråd, der er fremsat masser af kritik af forskellige ting ang. Crafters. Man må formode at dem der vælger at ytre sin kritik også har gjort sig tanker om hvorledes tingene burde være i stedet.
Hvis man bare kritiserer og peger fingre uden at have noget alternativ kan vi jo aldrig komme videre med at bearbejde tingene. Jeg forventeer naturligvis ikke at i allesammen svarer på alle Jacobs punkter, men i bør som minimum give jeres bud på de punkter i selv har fremsat kritik over.
Kom nu til tastaturet og få svaret, så denne tråd ikke endere som et monument over serverens værste tilsvinings/flaming/hade øjeblik.
Lidt kritik....
- astro379
Re: Lidt kritik....
FedeAnderzen wrote:Så kære med Craftere, nu må i altså komme ud af busken. Jeg ved godt at Jacob har smadret festen og taget alt flame og had ud af den tråd her men i skylder altså svar på hans spørgsmål.
Dette er en kritik tråd, der er fremsat masser af kritik af forskellige ting ang. Crafters. Man må formode at dem der vælger at ytre sin kritik også har gjort sig tanker om hvorledes tingene burde være i stedet.
Hvis man bare kritiserer og peger fingre uden at have noget alternativ kan vi jo aldrig komme videre med at bearbejde tingene. Jeg forventeer naturligvis ikke at i allesammen svarer på alle Jacobs punkter, men i bør som minimum give jeres bud på de punkter i selv har fremsat kritik over.
Kom nu til tastaturet og få svaret, så denne tråd ikke endere som et monument over serverens værste tilsvinings/flaming/hade øjeblik.
Nu hvor i åbenbart har så travlt med at få et svar kan i så ikke lige svare på min tråd først, mens i venter?
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- FedeAnderzen
Du får svar når vi er klar med et, jeg er sikker på det ikke varer længe nu, men der var jo mange punkter der skal addresseres.astro379 wrote:FedeAnderzen wrote:Så kære med Craftere, nu må i altså komme ud af busken. Jeg ved godt at Jacob har smadret festen og taget alt flame og had ud af den tråd her men i skylder altså svar på hans spørgsmål.
Nu hvor i åbenbart har så travlt med at få et svar kan i så ikke lige svare på min tråd først, mens i venter?
Kan du ikke svare på den kritik du selv er kommet med, du har vel tid nok nu du er banned ?
- pitti999
Du har helt ret Fede. Det er en Work in progress, fra min side. Men det tager også lidt tid, da jeg gerne vil svare hæderligt.FedeAnderzen wrote:Så kære med Craftere, nu må i altså komme ud af busken. Jeg ved godt at Jacob har smadret festen og taget alt flame og had ud af den tråd her men i skylder altså svar på hans spørgsmål.
Im mr meeseeks look at me...
- FedeAnderzen
Godt at høre, jeg er sikker på at seriøse svar er vejen frem og tag dig endelig al den tid du behøver. Det her er ikke noget man skal haste igennem.pitti999 wrote:Du har helt ret Fede. Det er en Work in progress, fra min side. Men det tager også lidt tid, da jeg gerne vil svare hæderligt.FedeAnderzen wrote:Så kære med Craftere, nu må i altså komme ud af busken. Jeg ved godt at Jacob har smadret festen og taget alt flame og had ud af den tråd her men i skylder altså svar på hans spørgsmål.
- pitti999
Men den måde der bliver svaret på her, er lige præcis en af de ting der er galt. Hvilket jeg også henviste til i min del af denne klage.FedeAnderzen wrote: Kan du ikke svare på den kritik du selv er kommet med, du har vel tid nok nu du er banned ?
Utroligt nedladende.
- CasperSK
Det er vel svaret lige så kækt som beskeden der udløste svaret.
pitti999 wrote:Men den måde der bliver svaret på her, er lige præcis en af de ting der er galt. Hvilket jeg også henviste til i min del af denne klage.FedeAnderzen wrote: Kan du ikke svare på den kritik du selv er kommet med, du har vel tid nok nu du er banned ?
Utroligt nedladende.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- FedeAnderzen
Helt enig, men det der bliver svaret på lægger ikke just op til en forsonlig tone. Det her går begge veje og det er desværre serverteamets lod altid at holde sig på måtten og svare pænt, imens alle andre kan svine løs til højre og venstre uden påtale. Man bliver træt af det i længden, det er ikke så galt når det sker få gange, men der er bare enkelte der aldrig stopper.pitti999 wrote:Men den måde der bliver svaret på her, er lige præcis en af de ting der er galt. Hvilket jeg også henviste til i min del af denne klage.FedeAnderzen wrote: Kan du ikke svare på den kritik du selv er kommet med, du har vel tid nok nu du er banned ?
Utroligt nedladende.
Edit: Og kan vi så ikke pls vende tilbage til den konstruktive del hvor vi fokuserer på Jacobs spørgsmål ?
- astro379
hvad er der kækt i mit spørgsmål?CasperSK wrote:Det er vel svaret lige så kækt som beskeden der udløste svaret.
pitti999 wrote:Men den måde der bliver svaret på her, er lige præcis en af de ting der er galt. Hvilket jeg også henviste til i min del af denne klage.FedeAnderzen wrote: Kan du ikke svare på den kritik du selv er kommet med, du har vel tid nok nu du er banned ?
Utroligt nedladende.
det da reelt spørgsmål, det blev taget op i søndags og det onsdag nu
jeg er nysgerrig, nu hvor jeg har brugt så lang tid på mit indlæg og gjort mig så grundig
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- pitti999
Jeg vælger at stoppe denne del af diskussionen her. Ikke fordi jeg ikke vil give et svar, men så vi netop kan få den tilbage på sporet, og få svaret på de spørgsmål s̶o̶m̶ ̶J̶a̶c̶o̶b̶ ̶h̶a̶r̶ ̶s̶a̶t̶ ̶o̶p̶.FedeAnderzen wrote:Helt enig, men det der bliver svaret på lægger ikke just op til en forsonlig tone. Det her går begge veje og det er desværre serverteamets lod altid at holde sig på måtten og svare pænt, imens alle andre kan svine løs til højre og venstre uden påtale. Man bliver træt af det i længden, det er ikke så galt når det sker få gange, men der er bare enkelte der aldrig stopper.pitti999 wrote:Men den måde der bliver svaret på her, er lige præcis en af de ting der er galt. Hvilket jeg også henviste til i min del af denne klage.FedeAnderzen wrote: Kan du ikke svare på den kritik du selv er kommet med, du har vel tid nok nu du er banned ?
Utroligt nedladende.
Edit: Og kan vi så ikke pls vende tilbage til den konstruktive del hvor vi fokuserer på Jacobs spørgsmål ?
*EDIT som MKH og Jacob har sat op.
Last edited by pitti999 on 23 Jan 2019, 19:52, edited 3 times in total.