Outdated server

Kritik af Crafters.dk
CptTomatoKing

Re: Outdated server

Post by CptTomatoKing »

fatKaizer wrote:Ja jeg tror primært de fokusere på modding api til servere. Det er i hvert fald det, der er mest efterspurgt. Ting som minimap og speedhack, har ikke så høj prioritet, så vidt jeg har forstået. Men api'et kommer jo ikke kun til at gælde til servere. Spillet bliver jo afviklet på praktisk talt samme måde, uanset om det er singleplayer eller multiplayer. Derfor ville det ikke give mening, at lave et api, der kun virkede til én af delene.
Hvorfor ikke? Der er mange ting du har mulighed for i ssp som du ikke har mulighed med serveren og omvendt...
Udover det skal den til ssp også have en anden brugerflade end den til server (men det er jo også en lille del af det)
To mine, or not to mine...
fatKaizer

Re: Outdated server

Post by fatKaizer »

Jeg forstår ikke hvad du mener med, at der skal være forskellig brugergrænseflade til server og klient. Når jeg taler om modding api, mener jeg udelukkende selve api'et, jeg er som sådan ligeglad med hvordan det importeres til Minecraft.
Med hensyn til forskellen på serverside og clientside, så er der ting, der ikke ville kunne gøres på serveren, så som minimap og speedhack, med mindre de laver om på hvordan clienten snakker sammen med serveren. Men jeg kan ikke forestille mig noget, man ville kunne lave på serveren, som ikke kunne lade sig gøre i singleplayer. Selvom det ikke foregår over nettet, plejer man alligevel, at opbygge singleplayer som multiplayer, hvor der bare kun er en enkelt klient. Derfor ville det ikke give mening, at bruge et antigriefsystem i singleplayer, men jeg kan ikke se noget, der skulle være i vejen for det.
Post Reply