cirkeline:
Det må være op til Pars at bestemme (ham der bannede jer). Jeg har ikke bestemt mig for hvad jeg gør ved den ban list der er i øjeblikket. Så hvis en admin ønsker at banne på begge servere må han vælge at gøre det eller i det mindste lige skrive til mig.
Navngivning af "Byen"
- julemand101
Re: Navngivning af "Byen"
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- cirkeline
Okay tak.
Men har bare ikke hørt noget fra Pars endnu..
Men har bare ikke hørt noget fra Pars endnu..
- theturtleguy
Nånå Martin efter alle de dage tror du stadig ik vi kan styre det selv ?
Men det lyder som en god ide hvis der kommer en portal for det er en lang gåtur og nogle steder inde i byen er det svært at komme forbi
Men det lyder som en god ide hvis der kommer en portal for det er en lang gåtur og nogle steder inde i byen er det svært at komme forbi
- Rekalty
Jeg bygger nogle etager på varehuset og laver en platform til udsigt over byen, og portal dertil. Regner med at bygge en lille metro rundt i byen, når den bliver lidt større og 1.5 kommer.
Afstemning af navn til byen går igang senere idag, eller i morgen, afhængig af om der kommer flere forslag
Afstemning af navn til byen går igang senere idag, eller i morgen, afhængig af om der kommer flere forslag
- theturtleguy
Ok stemmer på "Tower Town"
- TheLynge
Jeg stemmer på Lakeside fordi jeg synes det passer godt i forhold til hvor byen ligger...
- theturtleguy
lol der er jo os mange tårne eller meget sand?:P kun 1 beboer hus der ik har tårne
- dani7119
Hej jeg stemmer på Tower Town
- bobiboblolo