Crafter's Julerejse
- Kofodz
Re: Crafter's Julerejse
Ledetråd til 8 er ude DET SIDSTE TRÆ!
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
- Marcus007363
Nu hvor værdien på vandmalon er stærkt faldet kunne man så ikke ændre den ting?
(y)
- Kachuu
Du kommer bare med det som du vil erstatte vandmelonen med.Marcus007363 wrote:Nu hvor værdien på vandmalon er stærkt faldet kunne man så ikke ændre den ting?
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- Kofodz
Fordi resten af gaven er jo lort - hvis du er utilfreds med gaven kan du jo bare takke nej tak hvis du vinder den...Marcus007363 wrote:Nu hvor værdien på vandmalon er stærkt faldet kunne man så ikke ændre den ting?
- Marcus007363
Så så rolig da jeg mente det ikke så grovt det var bare et spørgsmål jeg vil da gerne finde en anden præmie end vandmalonerne hvis jeg får tid jeg er stadig glad for denne konkurrence og dens præmier og jeg undskylder meget hvis jeg fornærmede jer
(y)
- klaske
tja, det virker som om der ikke skal så meget til, nogen gange, med de 2 derMarcus007363 wrote:Så så rolig da jeg mente det ikke så grovt det var bare et spørgsmål jeg vil da gerne finde en anden præmie end vandmalonerne hvis jeg får tid jeg er stadig glad for denne konkurrence og dens præmier og jeg undskylder meget hvis jeg fornærmede jer
- Marcus007363
klaske wrote:tja, det virker som om der ikke skal så meget til, nogen gange, med de 2 derMarcus007363 wrote:Så så rolig da jeg mente det ikke så grovt det var bare et spørgsmål jeg vil da gerne finde en anden præmie end vandmalonerne hvis jeg får tid jeg er stadig glad for denne konkurrence og dens præmier og jeg undskylder meget hvis jeg fornærmede jer
(y)
- Kofodz
Spørgsmålet synes jeg bare er åndssvagt, nu hvor os fra SC især fede og kachuu har brugt meget tid på at anskaffe og planlægge rejsen. Så kommer du med sådan en irrelevant og utaknemlig kommentar, hvis det var ment for sjov var det noget helt andet, men ser ingen tegn i dit indlæg at der var nogle form for sjov indblandet.
- Kofodz
Skal du provokere ?klaske wrote:tja, det virker som om der ikke skal så meget til, nogen gange, med de 2 derMarcus007363 wrote:Så så rolig da jeg mente det ikke så grovt det var bare et spørgsmål jeg vil da gerne finde en anden præmie end vandmalonerne hvis jeg får tid jeg er stadig glad for denne konkurrence og dens præmier og jeg undskylder meget hvis jeg fornærmede jer
- Kachuu
du kan jo bare hente noget fjolletobak fra staden af klaskelasse og sende det til mig
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.