julemand101 wrote:baden27 wrote:Jeg synes ikke det er i orden at perm banne folk, bare fordi de bryder en lille ubetydelig regl. En uges ban vil være fair efter min mening, og så må de enkelte spillere komme tilbage derefter, hvis de virkelig brænder efter netop at spille på denne server fremfor andre servere.
Jeg er komplet ligeglad med hvor meget folk brænder for at komme tilbage på serveren. Vi banner ikke folk for ubetydelige små regler med mindre de er helt nye på serveren. Jo længere tid du har været på serveren jo mindre er chancen for at ubetydelige ting giver ban. Men hvis du derimod laver gentagende ting ryger du skam ud uanset hvad.
Det lyder super. Men i sagen i denne thread synes jeg, i var lidt hårde. Men det er måske også bare mig, for jeg kender ikke til det hele jo. Det eneste jeg ved er, hvad de to parter har skrevet. Som jeg har nævnt før mangles der et bevis eller en beskrivelse fra en tredjepart, for at jeg synes man kan give den hårdeste straf, altså perm ban.
julemand101 wrote:baden27 wrote:I stedet for at være hårdere med straffene, fordi der er mangel på plads i serveren, kan i i stedet for måske:
[*]Øge det maksimale antal af spillere, der kan være på serveren på samme tid
[*]Gøre reglen hårdere vedr. multi-accounting og afk'ing
[*]Sætte større krav til ansøgningerne
Temmeligt naivt forslag.
(sadface)
julemand101 wrote:For det første kan vi se at dem der tidligere har brudt reglerne ofte gør det igen fordi de åbenbart har sådan en "mentalitet" at reglerne er lige meget. Dette skal vi så imødekomme ved at tillade at de bliver tilgivet og vi så skal have flere mennesker online på samme tid. Med flere online stiger behovet også for at øge mængden af moderatorer hvilket er temmelig svært at gøre da det er svært at finde ordentlige kandidater her.
Helt forståeligt
julemand101 wrote:Så for at tage dine punkter:
1. Udover den grund jeg har nævnt så skal vi også tænke på ressourcerne på serveren. Vi arbejder meget på at effektivisere på tingene men det er altså kompliceret at øge mængden. Men som xcanner siger så vil vi højst sandsynligt med 1.1 få løst en række problemer men jeg mangler stadig at se serveren køre helt stabilt ved 50 brugere online og som samtidig er aktive.
Jeg klager bestemt ikke, tværtimod. Af alle de servere jeg har spillet på, synes jeg jeres server har været den mest stabile af dem, det skal i selvfølgelig have ros for. Jeg er heller ikke så sart ang. lag og delay, såeh..
Det var også lidt derfor at jeg tænkte, at man
måske kunne hæve det maksimale antal af spillere online af gangen.
julemand101 wrote:2. Hårdere? Så auto-afk er ikke hårdt nok? Du forestiller dig at jeg skal ban eller jail folk for at stå AFK? Sagde du ikke lige at vi skulle have blødere regler?
Du ved udemærket godt, at det ikke er det, jeg forestiller mig.
Jeg tænker, om det vil skade, hvis afk-autokick sættes ned til fx. 3 min?
julemand101 wrote:baden27 wrote:Dette er blot er spørgsmål om, hvor meget server owners vil betale for bedre servere, hvor mange spillere de har tid til og vil håndtere og behandle.
Troede ikke jeg skulle opleve sådan en krævementalitet nogensinde. Du betaler INTET for at spille på vores server og kan derfor ikke forvente noget som helst. Hvad med at vise bare den mindste taknemmelighed for det kæmpe arbejde der ligger bag Crafters.dk. Du er tydeligvis ikke klar over hvor meget vi ofre os for at du kan få en relativ god service herinde. Så at sige "dette er blot" er et KÆMPE fejlskud.
Du opfatter igen min besked helt forkert. Jeg kræver ikke noget som helst! Jeg kommer blot med
forslag til, hvordan serveren kunne forbedres. Og efter de diskussioner vi har to har haft, virker det lidt som om, du ikke vil modtage forslagene til, hvordan serveren kan forbedres.
Jeg respekterer da, at i vil bruge penge og tid på at holde sådan en server kørende.
Og husk nu, at jeg synes det er en
GOD server. Ellers ville jeg jo heller ikke spille på den, vel?