Undrede mig også lidt omkring dettexcanner wrote:Tror avisen er blevet misinformeret mht. emerald tools og armor
Community Avisen - Tråden
- EMIGoLD
Re: Community Avisen - Tråden
The ban hammer will speak!
- xcanner
Det er blevet rettetEMIGoLD wrote:Undrede mig også lidt omkring dettexcanner wrote:Tror avisen er blevet misinformeret mht. emerald tools og armor
It's all about the community
- FedeAnderzen
Kildekritik ? Det har vi da ikke tid til så tæt på deadline.....
Jeg prøver lige at stramme lidt op til næste gang.
- Casper98dk
FedeAnderzen wrote:Kildekritik ? Det har vi da ikke tid til så tæt på deadline.....
- Ninjastick
Jeg vil godt lige pointere at google ER takket, i "Tak til" boksen, nederst i avisen.
Vi har ikke selv haft adgang til 1.3, så jeg skulle ha' billedeværk et eller andet sted fra ^^ Ellers prøver vi så vidt muligt at holde os til screenshots
-Stick
Vi har ikke selv haft adgang til 1.3, så jeg skulle ha' billedeværk et eller andet sted fra ^^ Ellers prøver vi så vidt muligt at holde os til screenshots
-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Scrollzz
I kunne bruge et "snapshot"..?Ninjastick wrote: Vi har ikke selv haft adgang til 1.3
-Stick
- Zirtel
Hvis i mangler en artikel til næste avis, så er ZX-corp næsten færdige med forberedelserne til vores næste store event.
En rundtur i den nye arena og lidt gennemgang af hvordan spillet vil forløbe kunne blive en spændende artikel.
En rundtur i den nye arena og lidt gennemgang af hvordan spillet vil forløbe kunne blive en spændende artikel.
- Xuno
Og vi kan altid bruge noget PR, jo flere der ved det og tilmelder sig, jo feder bliver det jo
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- R2_DJ
I kunne bruge et "snapshot"..?[/quote.Scrollzz wrote:Ninjastick wrote: Vi har ikke selv haft adgang til 1.3
-Stick
Link til det officielle download: http://www.mojang.com/2012/07/minecraft ... pshot-w27/
Og ellers vil jeg også foreslå at følge med på mojang.com, da de også selv viser ændringerne i minedrift pr. Update.
Har skrevetdette post på mobilen, den kan sikkert godt være spækket med fejl og typos
- BloodyWinter
Måske ugen sørgeligste død?
fx- BloodyWinter faldt i lava med 12 slimeballs. Av!
fx- BloodyWinter faldt i lava med 12 slimeballs. Av!