Work in progressNinjastick wrote:Mangler der ikke Cobblestone :O?Pars wrote:Work in progress, men kan måske også bruges som inspiration
Logo forslags tråden
- Pars
Re: Logo forslags tråden
-
Suk, er det nu hende igen?
Jeps, jeg leger stadig
Jeps, jeg leger stadig
- Zirtel
-
Altså.... hvis ikke der er andre der vil byde ind, bliver jeg jo nødt til at spytte logoer ud på stribe!
Kunne også godt tænke mig at vide hvad I synes om de forskellige logoer jeg lægger op. Vi er jo fælles om at skulle finde det perfekte logo, så hvis I har noget konstruktiv kritik til mine, eller får lyst til at arbejde videre på dem selv, så er det meget velkomment!
Kunne også godt tænke mig at vide hvad I synes om de forskellige logoer jeg lægger op. Vi er jo fælles om at skulle finde det perfekte logo, så hvis I har noget konstruktiv kritik til mine, eller får lyst til at arbejde videre på dem selv, så er det meget velkomment!
- Emmich
Ja der er mange muligheder! Men jeg tror nu ikke den man skal låse sig fast på minecraft, Crafters er jo meget andet idag.
Forøvrigt tror jeg ikke det er en fælles beslutning der afgør hvilket loge det bliver , det tror jeg bliver "toppen af ledelsen" der afgør det, netop fordi logoet ikke kun skal signalerer minecraft.
(Sku det være så er her endnu en mulighed.)
Forøvrigt tror jeg ikke det er en fælles beslutning der afgør hvilket loge det bliver , det tror jeg bliver "toppen af ledelsen" der afgør det, netop fordi logoet ikke kun skal signalerer minecraft.
(Sku det være så er her endnu en mulighed.)
-
Emmich - Mente mere at vi er fælles om at komme med idéerne
Kan rigtig godt lide det røde i dit sammen med dirtblokken. Tror jeg vil prøve at arbejde videre med det på et tidspunkt
Kan rigtig godt lide det røde i dit sammen med dirtblokken. Tror jeg vil prøve at arbejde videre med det på et tidspunkt
- Emmich
Til alle dem der kan li`rødt, er her et nyt eks.(andre farver ER tilladt)
- Zicy
Uhh den kan jeg god liBtnlrchjhnsn wrote:Et mere