Arena #12: En ny æra begynder....

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Xuno

Re: Arena #12: En ny æra begynder....

Post by Xuno »

Vi har nu rundet 7 hold, men der er stadig plads til flere. Kom glad som frejdig!!!

Har I nogen spørgsmål, kommer I bare med det :)
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Det er de vildeste præmier, EVARRRH
Image
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

SC Borgmesterkontoret melder sig klar til kamp. Neovo1999 og FedeAnderzen
Image
Mikk3lg

Post by Mikk3lg »

Hej jeg Mikk3lg og matt0847 vil gerne være med og vores navn er m&m

Mvh m&m :)
Screek

Post by Screek »

Jeg har lige joinet serveren idag, men ville super gerne være en del af dette event.
Jeg mangler en makker hvis nogen er intereseret?
pitti999

Post by pitti999 »

Under forberedelsen til aftens PvP turneringen fandt jeg tilfældigvis 2 turtelduer som havde gang i et eller andet jeg ikke ved hvad er... Kan fortælle at det var noget med et sværd, og cookies amok.
Attachments
Elskovsreden...
Elskovsreden...
Im mr meeseeks look at me...
xcanner

Post by xcanner »

En god turnering og virkelig nogle flotte præmier!
It's all about the community
pitti999

Post by pitti999 »

Først vil jeg sige tusind tak for en rigtig hyggelig PvP turnering. Stor ros her fra...

Jeg har nu optaget hele turneringen, men kan desværre ikke granater for hvornår det bliver udgivet. Har 7 GB film jeg vil prøve at redigere i løbet af denne uge, men da jeg er lidt presset fra skolens side, med hensyn til eksamen må I ikke hænge mig op på det. (Ja Fede... Jeg skal nok prøve at fange nogle gode billeder til avisen ;) )

Jeg har dog en forspøgelse til The Eldar: Vil i ikke lave det sådan at det bliver lidt nemmere at få nogle gode vinkler fra folk på banen ? Det var meget svært, og tilskuere løber tit ind foran, hvilket forstyrre film MEGET.

Desværre fik jeg ikke stemningen fra Mumble med, af en eller anden grund jeg ikke kender. Så jeg vil derfor opfordre folk som ikke var på til at at komme ind, da stemningen ikke kan beskrives med ord!

Endnu engang STORT tak!
Im mr meeseeks look at me...
Xuno

Post by Xuno »

Vi vil også selv gerne takke for en super turnering, det er jo en fornøjelse når det hele bare kører på skinner og det kun er mine egne fejl der kommer ind over engang imellem.
pitti999 wrote:Jeg har dog en forspøgelse til The Eldar: Vil i ikke lave det sådan at det bliver lidt nemmere at få nogle gode vinkler fra folk på banen ? Det var meget svært, og tilskuere løber tit ind foran, hvilket forstyrre film MEGET.
Det er lidt svært da der er mange der har den ide at hvis man kan komme der hen, så skal man også prøve at komme der hen. Men hvis du har nogen ideer er du MEGET velkommen til at komme med dem :)

Det er helt i orden, du tager dig bare den tid du skal bruge, men glæder mig til at se det du kommer med :)
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Post Reply