Hader Rasmus seebach så... men tag det som du vil XDKofodz wrote:Hahahahahahahahah
Det tager jeg som en kompliment
Hvem er vi alle?
- Casper98dk
Re: Hvem er vi alle?
- Zirtel
Nu har alle skrevet små romaner om dem selv, så jeg laver en lyn faq om mig
Navn: Mads
Ingame: Zirtel (bruger det også alle andre steder, finder i det er det sikkeret mig)
Alder: ½½ år hundrede pr. 25/10
Civil status: Bor sammen med min kæreste gennem 8 år, i en kæmpe 45 m2 lejlighed i kælderhøjde lige uden for Holbæk C
Erhverv/Uddannelse: HTX - > Multimedie designer - > 1½ år i en grafisk virksomhed i Valby -> HGS -> nu på andet år som kontor assistent med speciale i offentlig administration hos Holbæk Kommune
Fritid: cacual gameing MC, HON og CS:1,6. Desuden er jeg en habil løber og træner til CPH marathon til næste år. Til sidst hardball (hvilket hæmmer min økonomi på ALLE måder)
Andet: Har mødt Xuno en gang eller 2 gennem de sidste 19 år hvor vi begge startede på Stenmage skole
Pics or didnt happen:
Hardball på teglværket sidste sommer
Vinder af skum fidus spise konkurrence
Hørve lan anno 2003, sider i en fantastisk Hawaii skjorte
Wow blad udgivet i samarbejde med Xuno tilbage fra HTX tiden, der udkom en udgave
Navn: Mads
Ingame: Zirtel (bruger det også alle andre steder, finder i det er det sikkeret mig)
Alder: ½½ år hundrede pr. 25/10
Civil status: Bor sammen med min kæreste gennem 8 år, i en kæmpe 45 m2 lejlighed i kælderhøjde lige uden for Holbæk C
Erhverv/Uddannelse: HTX - > Multimedie designer - > 1½ år i en grafisk virksomhed i Valby -> HGS -> nu på andet år som kontor assistent med speciale i offentlig administration hos Holbæk Kommune
Fritid: cacual gameing MC, HON og CS:1,6. Desuden er jeg en habil løber og træner til CPH marathon til næste år. Til sidst hardball (hvilket hæmmer min økonomi på ALLE måder)
Andet: Har mødt Xuno en gang eller 2 gennem de sidste 19 år hvor vi begge startede på Stenmage skole
Pics or didnt happen:
Hardball på teglværket sidste sommer
Vinder af skum fidus spise konkurrence
Hørve lan anno 2003, sider i en fantastisk Hawaii skjorte
Wow blad udgivet i samarbejde med Xuno tilbage fra HTX tiden, der udkom en udgave
- AndersKahlke
Spot-on! N1Casper98dk wrote:Kofodz wrote:
- Kofod
Det lignede så meget hinanden da jeg så dit billede kofodz xD
BulbaSaw
- Notch for president!
- Notch for president!
- Xuno
Det der var simpelthen ikke fair
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- Xuno
Jamen, så er det vel min tur.
Navn: Peter
Ingame: Xuno123 - Normalt går jeg under Xuno, men der er åbenbart nogen der synes at det var et fedt nick og derfor er jeg ofte nødt til at skrive ekstra på. På Origin hedder jeg f.eks. XunoZ
Alder: 25 år
Uddannelse: Jamen folkeskole til 9. klasse (1.-7. sammen med Zirtel), Herefter HTX (Igen sammen med Zirtel), efterfølgende en tur i forsvaret hos DAR i Varde, startede som produktionsingeniør på Syddansk Universitet, men fandt ud af at det ikke er mig. Herefter startede jeg på Ingeniørhøjskolen i København som bygningsingeniør, hvor jeg lige nu er igang med at skrive mit bachelorprojekt.
Fritid og interesser: Jamen når jeg ikke spiller MC, spiller jeg en smule BF3 lige pt. Derudover spiller jeg også lidt hardball en gang imellem, desværre ikke så ofte som jeg gerne vil og er lige begyndt at løbe også.
Desuden er jeg også aktivt medlem af Hjemmeværnet og er pt. i Stabskompagni Midt- og Vestsjælland
Navn: Peter
Ingame: Xuno123 - Normalt går jeg under Xuno, men der er åbenbart nogen der synes at det var et fedt nick og derfor er jeg ofte nødt til at skrive ekstra på. På Origin hedder jeg f.eks. XunoZ
Alder: 25 år
Uddannelse: Jamen folkeskole til 9. klasse (1.-7. sammen med Zirtel), Herefter HTX (Igen sammen med Zirtel), efterfølgende en tur i forsvaret hos DAR i Varde, startede som produktionsingeniør på Syddansk Universitet, men fandt ud af at det ikke er mig. Herefter startede jeg på Ingeniørhøjskolen i København som bygningsingeniør, hvor jeg lige nu er igang med at skrive mit bachelorprojekt.
Fritid og interesser: Jamen når jeg ikke spiller MC, spiller jeg en smule BF3 lige pt. Derudover spiller jeg også lidt hardball en gang imellem, desværre ikke så ofte som jeg gerne vil og er lige begyndt at løbe også.
Desuden er jeg også aktivt medlem af Hjemmeværnet og er pt. i Stabskompagni Midt- og Vestsjælland
http://Xunotopia.dk/
- Zirtel
Åbent bart fair nok til at du qoutede det så alle lige kunne se det to gangeXuno wrote:Det der var simpelthen ikke fair
- RLarsen
Xuno wrote:Wow blad udgivet i samarbejde med Xuno tilbage fra HTX tiden, der udkom en udgave
så quoter jeg det lige en gang til for god ordens skyld
- Casper98dk
RLarsen wrote:Xuno wrote:Wow blad udgivet i samarbejde med Xuno tilbage fra HTX tiden, der udkom en udgave
så quoter jeg det lige en gang til for god ordens skyld
Jeg vil ikke føle mig udenfor så jeg gør det samme...
- razzerdenkage
Mig: ja, jeg går på efterskole i midtjyland. Jeg bruger meget af min tid sammen med vennerne( normale folk og computer angtusiasterne( nørderne). Det er ikke fordi at jeg bare sidder og gamer hele dagen, men i de mørke dage nyder jeg dog en go omgang minecraft med angtusiasterne. Jeg her min egen server som jeg (prøver) at holde oppe. Jeg er ikke super til det, men efter at have set xcanners og jules udanelser, (og hvor super nørdet de er) så syntes jeg at jeg klare det ok:D
Mig og crafters!: Ja jeg kan se at jeg ansøgte på serveren den første jan 2011. Lige siden har jeg haft lidt stille perioder men det er altid meget sjovt at game med dem fra crafters .
hvorfor livestremer du?: Jeg kan meget godt lide at lave vidioer men har sjældent tolmodighed til det. Så da jeg hørte om livestreming så skulle det prøvers! Da bobiboblolo, nogle andre og mig kedet os lidt en fradag aften, så lavede jeg en lille stream. Der var så mange der syntes det var fedt så jeg fik lov til at lave crafters (uofficelle) stream channel:D Den sidste tid har jeg dog haft lidt problemer med nettet, men efter jeg fandet et netstik på skolen er det løst! Dog var det twitch.tv selv der drillede sidste gang. Men hvis du har et event du gerne vil have stremet, så bare send mig en besked på forumet i GOD tid:D
Det er en glæde at game med jer:
Mig og crafters!: Ja jeg kan se at jeg ansøgte på serveren den første jan 2011. Lige siden har jeg haft lidt stille perioder men det er altid meget sjovt at game med dem fra crafters .
hvorfor livestremer du?: Jeg kan meget godt lide at lave vidioer men har sjældent tolmodighed til det. Så da jeg hørte om livestreming så skulle det prøvers! Da bobiboblolo, nogle andre og mig kedet os lidt en fradag aften, så lavede jeg en lille stream. Der var så mange der syntes det var fedt så jeg fik lov til at lave crafters (uofficelle) stream channel:D Den sidste tid har jeg dog haft lidt problemer med nettet, men efter jeg fandet et netstik på skolen er det løst! Dog var det twitch.tv selv der drillede sidste gang. Men hvis du har et event du gerne vil have stremet, så bare send mig en besked på forumet i GOD tid:D
Det er en glæde at game med jer:
CUT!
- zakulle
Alder: 18 år
Bopæl: Odense
Erhverv: Er studerende på HTX 3G hvor min linje er bioteknologi og matematik.
Lidt om mig selv: ja som sagt hedder jeg tobias, og går på htx, jeg bruger stort set alt min tid på skolen da det er 3 år, men bruger jeg en masse tid i fitness hvor jeg bl.a. går til crossfit og boksning. Jeg er lige flyttet til Odense fra en lille bonde by kaldet Aarup så det utrolig spænende at komme ud og bo i byen.
Jeg har gået på strib idræt efterskole, hvor jeg spillede håndbold og fodbold, min efterskole blev nummer 2 til Danmark mester skaberne i håndbold hvor vi tabte til Oure efterskole.
Når jeg ikke laver lektier eller dyrker sport, er jeg ude og party har lige været til sensation white, hvor billede også er fra. Det var vist det.