Huh? Jeg har lige testet og jeg kan kun stemme en gang i døgnet? (stemte i morges og prøvede at stemme da jeg kom hjem nu med beskden at der er 13 timer indtil jeg kan stemme igen).JacobBoTollak wrote: Vi er blevet opmærksomme på, at det er muligt at stemme på Crafters.dk, ca. 1 gang pr. 10 timer. (Vi troede tidligere, det var 1 gang i døgnet)
/back debat
- julemand101
Re: /back debat
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- JBTollak
- Administrator
Jeg har undersøgt det igen, og jeg må erkende at jeg er blevet snydt af forskellen på tidszonerne mellem Danmark og USA.julemand101 wrote: Huh? Jeg har lige testet og jeg kan kun stemme en gang i døgnet? (stemte i morges og prøvede at stemme da jeg kom hjem nu med beskden at der er 13 timer indtil jeg kan stemme igen).
Du KAN kun stemme 1 gang i døgnet. Men da det er muligt pga tidsforskellen, at stemme på begge sider af den amerikanske midnat, blev jeg "narret" til at tro man kunne stemme flere gange på en dag.
Når jeg stemmer kl 19, (kl 12 i USA), får jeg beskeden om at jeg kan stemme igen om Ca 11 timer (midnat i USA).
Med denne viden, giver det ikke meget mening at føre en debat over 2 stemmer i døgnet, og jeg tænker at vi sætter en afstemning op ganske snart, så vi kan komme videre i processen.
- JBTollak
- Administrator
Det er indført at du skal stemme på Crafters.dk for at få adgang til /back i 24 timer.