Navngivning af "Byen"

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
casper

Re: Navngivning af "Byen"

Post by casper »

Jeg stemmer på Tower Town :)
Rekalty

Post by Rekalty »

Jeg vælger at overse din kommentar, Bob - anede ikke engang at du stadig spillede herinde...

Tower Town er klart vinderen, så det må være navnet til byen. Jeg ved ikke om folk selv kan finde ud af at fordele adresser, eller om det skal være i rækkefølge af hvornår man flyttede ind i byen? :)
theturtleguy

Post by theturtleguy »

YaY =D
Og syntes det ska være efter hvornår man kom ind så er det nemmere at finde ud af =D
thedkhardstyle

Post by thedkhardstyle »

Hm tror jeg vil joine den dersens by :)
Rekalty

Post by Rekalty »

Du skal da være velkommen til at kigge forbi, og evt få en grund at bygge på, Hardstyle :) jeg er igang med at lave en portal, forbundet med spawn så det er lidt nemmere at komme ned til os, da det ligger ret langt fra spawn... Vi har lige udvidet en hel del, så der er plads til mange flere, kommer også fælles plantage med alle slags træer, samt div farms også til fælles brug for indbyggere :)

Det eneste jeg beder folk om, er at respektere andres grund (alm regel for server alligevel), og snakke med mig hvis de vil have en grund, eller evt udvide den grund de allerede har, så vi holder bare lidt styr på området, hvad man bygger er helt op til en selv, jeg laver selv stier rundt, og er igang med at lave forskellige fælles områder, men ellers er det stille og roligt, der er omkring 5-6 beboere allerede og stiger jævnt :)
Post Reply