Page 4 of 6

Re: Eventuel ændring på PvP world

Posted: 29 Dec 2011, 22:49
by julemand101
Jakiqz wrote:3, og det er Korrekt Maja dog overser du min ide desuden siger nogle af jer at i mangler udfordring i pvp, vil faktisk gerne vide hvad udfordringen er i at brænde et hus ned på 5min.
Klap nu lige hesten. Det er jo klart nok at det ikke er særlig udfordrende at brænde et hus ned men du glemmer jo at der også er andre der bygger i PvP og for dem er det jo en øget udfordring at bygge i PvP. Dem der masseslagter folk bygger måske også i PvP. Så det der hentydes til er at det er blevet en øget udfordring at bygge i PvP. Ikke at det er blevet svære at smadre ting.

Re: Eventuel ændring på PvP world

Posted: 29 Dec 2011, 22:49
by Jakiqz
Julemand din ide med ingen folk på map er en rigtig god ide dog er pvp map ret lille og det ville være let at finde folk hvis man faktisk gad ødelægge ens dag, angående 20 block afstand kunne folk der ikke gad overholde reglen blive jailed (som jeg gjorde) og hus fjernet som en første advarsel, dog bliver jeg ved min ide om at en non-hardcore pvp world med kun player killing + items er tilladt dvs ingen griefing eller nakke fra chests da det ville være bedst for os mindre gode spillere så kan elitists jo have deres hardcore.

En anden ting, dem der smadrede borgen havde ikke nogen borg/bygning selv i pvp world de smadrede det og gik bare ¨4 teh lulz¨ så en anden mulighed kunne være at man kun må smadre en andens borg af samme størrelse som ens egen borg i pvp world.

Re: Eventuel ændring på PvP world

Posted: 29 Dec 2011, 22:50
by Jakiqz
julemand101 wrote:
Jakiqz wrote:3, og det er Korrekt Maja dog overser du min ide desuden siger nogle af jer at i mangler udfordring i pvp, vil faktisk gerne vide hvad udfordringen er i at brænde et hus ned på 5min.
Klap nu lige hesten. Det er jo klart nok at det ikke er særlig udfordrende at brænde et hus ned men du glemmer jo at der også er andre der bygger i PvP og for dem er det jo en øget udfordring at bygge i PvP. Dem der masseslagter folk bygger måske også i PvP. Så det der hentydes til er at det er blevet en øget udfordring at bygge i PvP. Ikke at det er blevet svære at smadre ting.
Man kunne bare gøre pvp map større?

Re: Eventuel ændring på PvP world

Posted: 29 Dec 2011, 22:51
by klaske
Jakiqz wrote:Julemand din ide med ingen folk på map er en rigtig god ide dog er pvp map ret lille og det ville være let at finde folk hvis man faktisk gad ødelægge ens dag, angående 20 block afstand kunne folk der ikke gad overholde reglen blive jailed (som jeg gjorde) og hus fjernet som en første advarsel, dog bliver jeg ved min ide om at en non-hardcore pvp world med kun player killing + items er tilladt dvs ingen griefing eller nakke fra chests da det ville være bedst for os mindre gode spillere så kan elitists jo have deres hardcore.

En anden ting, dem der smadrede borgen havde ikke nogen borg/bygning selv i pvp world de smadrede det og gik bare ¨4 teh lulz¨ så en anden mulighed kunne være at man kun må smadre en andens borg af samme størrelse som ens egen borg i pvp world.

og så er vi tilbage til at mods/admins igen skal bruge en masse tid og kræfter på pvp ....

Re: Eventuel ændring på PvP world

Posted: 29 Dec 2011, 22:52
by Jakiqz
Ikke fordi det at være mod eller admin skulle være et let arbejde men så dem der klager over bygningen der var for tæt på kunne så selv få lov til at rive den ned og beholde tingene som et eksempel.

Re: Eventuel ændring på PvP world

Posted: 29 Dec 2011, 22:54
by maja4626
Jakiqz wrote:Julemand din ide med ingen folk på map er en rigtig god ide dog er pvp map ret lille og det ville være let at finde folk hvis man faktisk gad ødelægge ens dag, angående 20 block afstand kunne folk der ikke gad overholde reglen blive jailed (som jeg gjorde) og hus fjernet som en første advarsel, dog bliver jeg ved min ide om at en non-hardcore pvp world med kun player killing + items er tilladt dvs ingen griefing eller nakke fra chests da det ville være bedst for os mindre gode spillere så kan elitists jo have deres hardcore.

En anden ting, dem der smadrede borgen havde ikke nogen borg/bygning selv i pvp world de smadrede det og gik bare ¨4 teh lulz¨ så en anden mulighed kunne være at man kun må smadre en andens borg af samme størrelse som ens egen borg i pvp world.

20 blocks reglen? Den gælder jo ikke engang i pvp o.O

Og at man kun må smadre borge, hvis man selv har en borg som er sammen størrelse?
Så vi skal altså tælle blokkene, før vi må smadre borgene?

Re: Eventuel ændring på PvP world

Posted: 29 Dec 2011, 22:56
by Jakiqz
maja4626 wrote:
Jakiqz wrote:Julemand din ide med ingen folk på map er en rigtig god ide dog er pvp map ret lille og det ville være let at finde folk hvis man faktisk gad ødelægge ens dag, angående 20 block afstand kunne folk der ikke gad overholde reglen blive jailed (som jeg gjorde) og hus fjernet som en første advarsel, dog bliver jeg ved min ide om at en non-hardcore pvp world med kun player killing + items er tilladt dvs ingen griefing eller nakke fra chests da det ville være bedst for os mindre gode spillere så kan elitists jo have deres hardcore.

En anden ting, dem der smadrede borgen havde ikke nogen borg/bygning selv i pvp world de smadrede det og gik bare ¨4 teh lulz¨ så en anden mulighed kunne være at man kun må smadre en andens borg af samme størrelse som ens egen borg i pvp world.

20 blocks reglen? Den gælder jo ikke engang i pvp o.O

Og at man kun må smadre borge, hvis man selv har en borg som er sammen størrelse?
Så vi skal altså tælle blokkene, før vi må smadre borgene?
Det behøver jo ikke at være et præcist tal hvis man nu sagde at en 20 x 20 borg måtte angribe en anden 20 x 20 borg ELLER man kunne lave en non hardcore world ELLER man kunne lave en neutral world hvor teams kunne erklære krig mod hinanden

Re: Eventuel ændring på PvP world

Posted: 29 Dec 2011, 22:58
by Kachuu
eller nakke fra chests

du bliver ved og ved med sige dette, men nu burde du snart forstå at ingen andre folk end dem som har adgang til kan tage noget fra dem. De personer som dræbte jer idag har på ingen måde kunne tage noget fra jeres chests.

Re: Eventuel ændring på PvP world

Posted: 29 Dec 2011, 22:58
by julemand101
Jakiqz:
Må jeg foreslå at hver gang du foreslår noget så tænk over tingene i stor skala. Vi har mindst 100 forskellige brugere der logger på serveren i løbet af dagen. I PvP sker der altid langt flere regelbrud end i de andre verdener vi har fordi tingene går mere voldsomt til. Derfor vil der også være brug for langt mere mandskab bare for at administrere reglerne i PvP.

Så når du foreslår at vi bare kan jail folk jamen så skal der først og fremmest lige være en admin eller moderator der noterer hvem der har brudt reglerne og derefter slå op om personen har gjort noget tidligere og så derefter afgøre straffen. Hvis et hus skal fjernes tager det også en del ressourcer da det kun er xcanner og mig der benytter logblock til at gå tiden tilbage (nemmest det kun er to personer for at undgå kaos og fejl).

Du glemmer også at du allerede kan låse chests selv i PvP. Så hvis du vil undgå at folk stjæler fra dine kister jamen så sæt dog lås på dem.

Hvis du skulle lave et non-hardcore PvP vil det være nødvendigt at vi igen skal have mandskab til at holde styr på PvP verden og det er altså komplet tåbeligt tidspild at gå rundt og MÅLE OM DER ER 20 BLOKKE MELLEM TO STEN og derefter tjekke hvem der byggede først. Det tager i gennemsnit måske 5-10 min at afgøre sådan en sag. Og eftersom vores moderatorer og admins også skal godkende nye brugere, læse ansøgninger, bygge på serveren osv. så er det måske ikke lige sjovt at skulle afgøre småting som byggetætheden i PvP.

At vores PvP map er lille er for at give lidt mere action. Det skal jo heller ikke være sådan at du kan gemme dig i alt evighed for det er der jo ikke noget sjov ved i PvP.

Og lad os så lige tage den sidste. Hvordan i hede hulen vil du administrere at folk har en borg der er større end din egen borg! Det vil jo tage evigheder at afgøre den slags sager og hvis der er gået en time imellem sagerne så kan den ene part jo have bygget borgen større og så skal vi til at tjekke hvordan borgen så ud før tiden tiden osv. Det er så vanvittigt at jeg endda tvivler på den slags kan administreres på serveren med 5 spillere. :|

Re: Eventuel ændring på PvP world

Posted: 29 Dec 2011, 22:59
by Jakiqz
Det var sådan set et eksempel dog springer du resten af min ide over.