tvtobias wrote:jeg kan da bare joine med en ny account og jeg er sikker på du un banner mi om 6 mdr som du lovede
Jeg lovede at unbanne dig hvis din opførsel kunne tilpasses et socialt acceptabelt niveau, men eftersom jeg kunne se i chatloggen at du havde været inde på en anden account, så må det ligesom være det.
Hvis du ikke kan respektere et tempban og blive væk, så må det være det. Opret en klage over ban, hvis du har et problem med det.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
jeg ville bare se hvordan crafters havde det + den account jeg loggede ind med havde jeg købt ca 5 min før jeg loggede ind det skulle være et besøg på crafters fordi jeg savnede jer og jeg er 100% ejer af Minecraft22_DK accounten
tvtobias wrote:jeg ville bare se hvordan crafters havde det + den account jeg loggede ind med havde jeg købt ca 5 min før jeg loggede ind det skulle være et besøg på crafters fordi jeg savnede jer og jeg er 100% ejer af Minecraft22_DK accounten
Det er ikke bare din account, som ikke er velkommen, når du er banned. Det er dig, som person. Så om du ejer den anden account eller ej spiller absolut ingen role.
Da du ikke var velkommen og kom ind alligevel, så virker et permaban til at være på sin plads!
Miczen wrote:Lige lidt ontopic - Er serveren så oppe nu? Læste det sådan på minecraftforummet, men syntes ikke jeg kunne finde den inde i spillet?
Den var oppe i kort tid men fandt en del jeg havde glemt så roder med det nu. Skriver så snart den er oppe rigtigt. Hop på mumble hvis du vil følge lidt med i udviklingen.