Yeah right. Jeg mente at apple (i ved det firma bygningen er for) er lidt satanistisk eller stødende (mindst) Men det var nu mest af alt en jokebobiboblolo wrote:Tror han hentyder til at æblet stammer fra Adam og Eva som de jo spiste af og blev smidt ud af paradis. At spise æblet var jo en synd så det må jo derfor være et æble fra Nether hvor satan reagerer.
Crafter Avisen! (PDF) [stoppet]
- Casper98dk
Re: Crafter Avisen! (PDF)
- theturtleguy
Knokz, Aplle er djævlen!:O
- Casper98dk
Nu skal vi ikke starte en religiøs krig her. Det er der ingen grund til.theturtleguy wrote:Knokz, Aplle er djævlen!:O
- Knokz
hahaha, okay, men tak for svaret, var bare nysgerrig
- theturtleguy
Det er jeg skam heller ikke ude efter, det var for sjov.Casper98dk wrote:Nu skal vi ikke starte en religiøs krig her. Det er der ingen grund til.theturtleguy wrote:Knokz, Aplle er djævlen!:O
- Casper98dk
Det var mit ogsåtheturtleguy wrote:Det er jeg skam heller ikke ude efter, det var for sjov.Casper98dk wrote:Nu skal vi ikke starte en religiøs krig her. Det er der ingen grund til.theturtleguy wrote:Knokz, Aplle er djævlen!:O
- Casper98dk
Da jeg nogle gange laver fejl og sjældent finder dem når jeg læser det igennem, vil jeg meget gerne have en der gider læse avisen igennem før den rammer "gaden" og lige kigge igennem for fejl hist og her Det vil være et fast job hver søndag/mandag indtil du siger du ikke gider mere. Det vil ikke være et betalt job, men du vil få æren for det du har gjort
Det vil være fra næste uge af. På forhånd tak.
Det vil være fra næste uge af. På forhånd tak.
- PennisPuff
casper håber du finder en til at læse det igennem her kan jeg dog ikke melde mig:( jeg læser nemlig nemt over stavefejl og ligger ikke rigtig mærke til det.
- rallentof
Skal lige skrive en hurtig ting til avisen som i nok ved er der chunksfejl bla. Er Miami(på serveren) helt væk i kan evt snakke med ejerne. Var bare lige hvis i ikke var klar over det
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
- Casper98dk
Der var ! det er fjernet efter der var rollback men det kan være det kommer i næste nummer. fik i billeder?rallentof wrote:Skal lige skrive en hurtig ting til avisen som i nok ved er der chunksfejl bla. Er Miami(på serveren) helt væk i kan evt snakke med ejerne. Var bare lige hvis i ikke var klar over det
BTW: Vi fandt en retter, det er ikke manglende mere.