Page 6 of 7
Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena
Posted: 08 Jan 2012, 22:27
by Zirtel
Feedback ønskes.
Både fra deltagere og tilskuere, alt kritik velkommen
Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena
Posted: 08 Jan 2012, 22:37
by CasperSK
Jamen det var da en ganske sjov kamp der var, selv som om maja og jeg ikke klaret det så godt.
det eneste jeg synes mangler lidt er et kaktus område, og måske noget soulsand, ellers rigtig sjovt.
jeg melder mig måske på næste gang, eller også håber jeg på et wildcard som denne gang ;D
Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena
Posted: 08 Jan 2012, 23:30
by kaffeluskeren
Tak for nogle gode kampe!
I forhold til udsigten som tilskuer føler jeg ikke at der er noget at klage over, det var hele tiden muligt at følge de kæmpende mens kampene udspillede sig.
Dog har jeg et lille forslag angående pladserne på de øverste tilskuerpladser (ikke vip området) hvor det fence der er langs kanten, skærmer en smule for udsigten, og jeg tænker at en slap foran ville kunne forbedre udsigten.
- og så kan jeg næsten garantere at
Waterfall Dale kommer med som hold i næste omgang
/kaffe
Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena
Posted: 09 Jan 2012, 00:10
by xcanner
Zirtel wrote:Feedback ønskes.
Både fra deltagere og tilskuere, alt kritik velkommen
Er der nogen der bruger "skilte væggen" som info under turneringen? Er det ikke bedre og mere overskueligt udenlukkende at opdatere:
http://challonge.com/craftersarena1
Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena
Posted: 09 Jan 2012, 07:34
by rallentof
Zirtel wrote:Feedback ønskes.
Både fra deltagere og tilskuere, alt kritik velkommen
Fed arena men kan man gøre så man ikke kan falde ned i selve arenaen
Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena
Posted: 09 Jan 2012, 08:05
by PennisPuff
jeg fik desvære ikke adgang til VIP men smuttede lige ind da zirtel åbnede og lavede et home. ellers en glimrende vip og turnering.
Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena
Posted: 09 Jan 2012, 10:46
by Zirtel
@Casper Soulsand og kaktus lagt på tegne brættet, prøver at se om vi kan gøre kampene mere dynamiske
@kaffeluskeren Vi har erfaring at folk stiller sig helt på kanten og der bliver skubbet lidt, så for at forhindre hendelige uheld bibeholder vi fencet på første sal.
@Xcanner Jov, vi skifter til den næste gang, om vi dropper væggen ved jeg ikke. Det er lidt hyggeligt at følge med ingame også
@Rallentof Det er svært at sikre mere uden at fjerne alt udsyn, oplevede du at falde ned i den ?
@Pennis Ja sku, havde ikke lige fået skrevet dig på døren, godt du klarede det selv.
Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena
Posted: 09 Jan 2012, 11:18
by Kofodz
En ide at gøre trappen til at komme på 2 sal større og måske placere den mere centralt så det er lettere at komme til 2 sal.
Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena
Posted: 09 Jan 2012, 11:41
by PennisPuff
det var dog svært at komme ud af VIP
Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena
Posted: 09 Jan 2012, 13:11
by rallentof
@zirtel ja faldt ned da jeg hoppede og blev skuppet og måte vente til Idag med at komme op igen
Edit: mistede ikke noget da det var i "pausen"