Page 6 of 7
Re: Arena #7
Posted: 06 Feb 2012, 13:08
by Zirtel
Det var også den konklusion jeg er kommet til Kofodz.
Jeg vil prøve med fence, og hvis man bliver stående på kisten er man låst helt fast da du er i højde med hegnet og har dårligt udsyn.
Re: Arena #7
Posted: 06 Feb 2012, 13:21
by xcanner
Kofodz wrote:Den mekanisme der skulle ødelægge tårnet, virker jo ikke så godt når man kunne blive stående på slabs eller kisten. Så jeg synes man skulle fjerne slabs og sætte fence, og måske rykke kisten så personerne var sikre på at falde ned når tårnet blev ødelagt.
Hvis man vælter tårnet of stormer ind under og slår med et sværd, vil den der står på tårnet tage ekstra damage pga. faldet.
Re: Arena #7
Posted: 06 Feb 2012, 13:24
by Kofodz
Det er svært, fordi at person der står der oppe har alle muligheder for at skyde ned på en når man storme, + hans teammate kan forsvare ham.
Re: Arena #7
Posted: 06 Feb 2012, 13:40
by Casper98dk
Jeg synes at du/i skal lave siderne, så de falder ned i samme højde som det andet (ved at lave dem af sand) og så kisten oppe i luften evt, så man ikke kan stå på den. Hvis i ikke ved hvordan i skal lave det, så kontakt mig ingame eller på forummet.
Synes det giver flere muligheder den nye arena, men den føles pludselig meget lille. Der må godt være en soulsand ting mere eller 2.
Tak for en fed tournering, glæder mig til at være med næstegang. Kunne godt tænke mig at turneringen startede lidt før (evt bare kl 8 og derved gøre det klar en halv time før, ved godt det er svært
) da jeg normalt gerne vil bruge min søndag aften på familie, lørdag bliver normalt brugt på nerd stuff, evt med venner.
Re: Arena #7
Posted: 06 Feb 2012, 13:53
by Casper98dk
BTW: til næste Turnering kan i added følgene til 1. og 2. plads-præmie:
"1 reklame i avisen, ugen efter (den der udkommer ikke i morgen, næste mandag) som i kan være det i vil af tekst (kun 192 ord, og de skal overholde serverens regler med pornografisk og lignende indhold)"
Håber det er noget i kan/vil bruge. hvis ikke behøver i ikke putte den i
Re: Arena #7
Posted: 06 Feb 2012, 14:45
by xcanner
Kofodz wrote:Det er svært, fordi at person der står der oppe har alle muligheder for at skyde ned på en når man storme, + hans teammate kan forsvare ham.
2 spillere stormer ind... Så nemt er det ikke at ramme med en bue. (Hint: Lad være med at løbe i en lige linje).
Alternativt, kan man selv skyde pile efter den som står på tårnet...
Re: Arena #7
Posted: 06 Feb 2012, 18:42
by FedeAnderzen
Det var den 3 turnering jeg var til som tilskuer og klart den kedeligste. Det med at kunne vælte tårnene er en fin ide, men det virkede som om vi skulle hen til semifinalerne før nogen vidste at det var muligt.
Fart og intensitet var pillet ud af de fleste kampe fordi man enten stod og ventede med en bue på et mål, eller gemte sig for en skytte.
Jeg savnede action, måske det kommer ved næste turnering når flere er klar over mulighederne og folk har set hvilke taktikker der blev brugt igår og draget lære af dem.
Organisering og forberedelse af turneringen var som altid perfekt, bortset fra admins der ikke lige dukkede op til tiden, men det gik jo alligevel.
Hvis man i stedet for en potion i midten smed et dia sværd, ville folk måske være mere tilbøjelig til at komme fremad ?
Re: Arena #7
Posted: 06 Feb 2012, 18:53
by Casper98dk
FedeAnderzen wrote:Det var den 3 turnering jeg var til som tilskuer og klart den kedeligste. Det med at kunne vælte tårnene er en fin ide, men det virkede som om vi skulle hen til semifinalerne før nogen vidste at det var muligt.
Fart og intensitet var pillet ud af de fleste kampe fordi man enten stod og ventede med en bue på et mål, eller gemte sig for en skytte.
Jeg savnede action, måske det kommer ved næste turnering når flere er klar over mulighederne og folk har set hvilke taktikker der blev brugt igår og draget lære af dem.
Organisering og forberedelse af turneringen var som altid perfekt, bortset fra admins der ikke lige dukkede op til tiden, men det gik jo alligevel.
Hvis man i stedet for en potion i midten smed et dia sværd, ville folk måske være mere tilbøjelig til at komme fremad ?
Dette var også en test af nye ting, som ikke var prøvet før, det vil der altid være lidt "fejl" ved og folk der ikke forstod det. Jeg synes man skal have muligheden for at fjerne tårnet HELT (Hvis det er muligt men det burdet det) og den anden vip ting, synes jeg skal sættes 3 blocks op i luften eller laves mindre eller noget, da den er et godt gemmested. ud over det synes jeg arenaen er fed.
jeg synes kampene var federe og se da det ikke bare var en 2 sekunders, 2 folk der stormede mod hinanden, og så døde det ene hold. der sker mere nu, selvom det tager lidt længere tid. Der var meget få kampe som jeg fandt kedelige.
Re: Arena #7
Posted: 06 Feb 2012, 19:35
by MightyPete
FedeAnderzen wrote:Fart og intensitet var pillet ud af de fleste kampe fordi man enten stod og ventede med en bue på et mål, eller gemte sig for en skytte.
Jeg savnede action, måske det kommer ved næste turnering når flere er klar over mulighederne og folk har set hvilke taktikker der blev brugt igår og draget lære af dem.
What he said
Re: Arena #7
Posted: 06 Feb 2012, 19:39
by xcanner
FedeAnderzen wrote:
Fart og intensitet var pillet ud af de fleste kampe fordi man enten stod og ventede med en bue på et mål, eller gemte sig for en skytte.
Jeg savnede action, måske det kommer ved næste turnering når flere er klar over mulighederne og folk har set hvilke taktikker der blev brugt igår og draget lære af dem.
Kan klart bedre lide lange kampe, end dem der er overstået på 5 sekunder, og man dårlig nok fatter hvad der sker. Det eneste der er kedeligt er når folk gemmer sig bag "VIP" tårnet (men det har altid været muligt). Man kan nemt stå på midten og skyde efter folk på tårnet (mens makkeren vælter det).