Hvem er vi alle?
- Bond001
Re: Hvem er vi alle?
hej jeg heder Mathias Wehrsdorf (ingame Bond001) jeg bor i Silkeborg tæt ved Aahus. jeg er 15 år gammel og går i 9 klasse.
- Casper98dk
Re: Hvem er vi alle? - Jaaa....
Når jeg bliver uld millionær på serveren skal jeg byggesoftnat wrote:Klart . Jeg hører meget Iron Maiden, Manowar, Black Sabbath, Steel Panther, Alice Cooper og lidt Van Halen af og til, og også endnu tungere ting som Amon Amarth, Ensiferum og lidt Slipknot, Bullet For My Valentine, Demon Hunter og sådan nogle som dem hehe.Casper98dk wrote:Nævn lige nogle bands er nysgerrigsoftnat wrote:eg er specielt meget glad for tungt rock, Heavy Metal hvis i vil, og elektronisk, dance osv...
Elektronisk / Dance kan jeg lide mange forskellige kunstnere, fx Kraftwerk, LMFAO og sådan .
Hvorfor?
Edit* Har først set dit profilbillede efter jeg skrev beskeden . Nice
- CasperSK
Efter meget pres fra spillere på serveren laver jeg nu en "hvem er jeg"
Jeg er Casper på 25. Jeg er elektriker..... ARH FFS Her er de skide billeder!
Jeg er Casper på 25. Jeg er elektriker..... ARH FFS Her er de skide billeder!
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- miscje
Hvad er historien med mwehrsdorf-nicket? Hvorfor er det ikke dig? Bare ren nysgerrighed...Bond001 wrote:hej jeg heder Mathias Wehrsdorf (ingame Bond001) jeg bor i Silkeborg tæt ved Aahus. jeg er 15 år gammel og går i 9 klasse.
You stay classy
- bobiboblolo
miscje wrote:Hvad er historien med mwehrsdorf-nicket? Hvorfor er det ikke dig? Bare ren nysgerrighed...Bond001 wrote:hej jeg heder Mathias Wehrsdorf (ingame Bond001) jeg bor i Silkeborg tæt ved Aahus. jeg er 15 år gammel og går i 9 klasse.
Det kan jeg godt besvare da jeg går i klasse med ham. Han købte først minecraft som mwehrsdorf og byggede "sammen" med razzerdenkage, AxlIsager, svante19 og jeg. Men han mistede interessen for spillet sammen med de andre bortset fra Razzer og jeg. Så han besluttede sig for at sælge brugeren til en anden en fra klassen, hvorefter han fortrød og købte en ny. Brugerens nye ejer mistede hurtigt interessen og gad ikke at have den mere, så han solgte den til Mathias for en pakke Tuc kiks.
- miscje
Ahh, I see. Mange tak for det. That sure cleared up a few things.
You stay classy
- Pars
Haha, you made my day!så han solgte den til Mathias for en pakke Tuc kiks
- bobiboblolo
Han lå på en sofa i skolen og halvsov med jakke på som kun en teenager kan, og da Mathias så kom med nogle Tuc kiks kunne han ikke dy sig.Pars wrote:Haha, you made my day!så han solgte den til Mathias for en pakke Tuc kiks
- razzerdenkage
Jeg kan bare læse det igen og igen og stadig grine af det:Dbobiboblolo wrote:miscje wrote:Hvad er historien med mwehrsdorf-nicket? Hvorfor er det ikke dig? Bare ren nysgerrighed...Bond001 wrote:hej jeg heder Mathias Wehrsdorf (ingame Bond001) jeg bor i Silkeborg tæt ved Aahus. jeg er 15 år gammel og går i 9 klasse.
Det kan jeg godt besvare da jeg går i klasse med ham. Han købte først minecraft som mwehrsdorf og byggede "sammen" med razzerdenkage, AxlIsager, svante19 og jeg. Men han mistede interessen for spillet sammen med de andre bortset fra Razzer og jeg. Så han besluttede sig for at sælge brugeren til en anden en fra klassen, hvorefter han fortrød og købte en ny. Brugerens nye ejer mistede hurtigt interessen og gad ikke at have den mere, så han solgte den til Mathias for en pakke Tuc kiks.
CUT!
- Relgus
.
Last edited by Relgus on 12 Dec 2021, 03:45, edited 4 times in total.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3