Page 7 of 7

Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena

Posted: 09 Jan 2012, 19:36
by Xuno
Ja, der skal nok kigges lidt på trappen. Så det er nemmere at komme op på 2. Sal.

Hvad angår afspærring vil jeg give Zirtel ret, vi kunne sagtens plastre det hele ind i hegn, men vi vil også gerne sørge for at folk har ordenligt udsyn. Så må man lade være med at hoppe op på hegnet, eller hvis man absolut skal så må man sætte et home i arenaen.

Vi prøvede i den tidligere arena at droppe hegn og bare have en slap. Men det kunne ikke administreres.

Der er nogle andre småting vi også skal have kigget på, men første turnering i en nu arena. Så vi skulle lige ind i det igen :-)

Kom meget gerne med mere feedback :-) Det er den eneste måde vi bliver bedre på :-)

Skiver fra min iPhone, så beklager hvis det er ulæseligt :-)

Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena

Posted: 09 Jan 2012, 21:21
by rallentof
Hvornår kommer der en ny turnering og rigtig flot arena keep up the good work

Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena

Posted: 09 Jan 2012, 21:26
by FedeAnderzen
Ville det være en ide at udskifte hegnet med glaspaneler ?

Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena

Posted: 09 Jan 2012, 23:06
by Xuno
rallentof wrote:Hvornår kommer der en ny turnering og rigtig flot arena keep up the good work
Vi har tidligere haft en plan om at holde hver 2. uge og selv kan jeg sagtens i weekenden omkring den 28-29.
Så umiddelbart ville jeg gætte på der :)
FedeAnderzen wrote:Ville det være en ide at udskifte hegnet med glaspaneler ?
Jeg synes bare ikke at der er problemer med udsyn til arenaen, har lige prøvet lidt tests med at ændre hegn til glaspaneler og hvis man alligevel står helt op af barrieren så er der ikke forskel på hvad man kan se.
2012-01-09_22.53.05.png
2012-01-09_22.53.34.png
Synes virkelig at det er så begrænset hvilke ændringer der sker i udsynet at det ikke kan betale sig at ændre, når man samtidig tænker på den fordel der er ved at hegnet er 1½ blok høj.

Det er det samme nede på 1. sal, men der ville vi bare have en ekstra ulempe idet at folk kan blive skubbet op på glaspanelerne og ned i arenaen. Hvilket ikke er muligt med hegnet, med mindre de selv er hoppet op på hegnet.

Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena

Posted: 09 Jan 2012, 23:53
by MemorianX
Blive 2 glas plader oven på hinanden ikke bedre ?

Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena

Posted: 09 Jan 2012, 23:55
by bobiboblolo
Xuno wrote: Det er det samme nede på 1. sal, men der ville vi bare have en ekstra ulempe idet at folk kan blive skubbet op på glaspanelerne og ned i arenaen. Hvilket ikke er muligt med hegnet, med mindre de selv er hoppet op på hegnet.
Du kan også blive skubbet nu, da der i nogle dele af ovalen er en hel blok skråt ud for en fence.

Re: ZX-Corp PvP Turnering #5 Nyt år, Ny arena

Posted: 11 Jan 2012, 14:53
by Xuno
MemorianX wrote:Blive 2 glas plader oven på hinanden ikke bedre ?
Det kommer an på hvilken texturepack man bruger tror jeg. Jeg bruger ofte standart, hvilket betyder at det vil irritere lidt hvis man skulle prøve at følge en kamp igennem glasset. Tror vi lader hegnet blive i denne omgang og så tager vi den løbende hvis der bliver ved med at være problemer med det.

Følgende features er nu sat ind i arenaen.
- Soulsand ved udgangene.
- Klarknapper ved hver spiller udgang, så vi er fri for at spørge om holdene er klar.

Derudover bliver der sat kaktus op i arenaen, nogle soulsand områder, samt noget mere vand måske, for at give en mere dynamisk kamp.