Det er så faktisk problemet med den maskine (og nok også derfor prisen er i den lave ende). Bundkortet har kun plads til 2 RAM moduler så hvis du vil have mere ram er du nød til at finde 2x4GB moduler. De er også de mest almindelige kan man godt sige men det er selvfølgelig trælst at man ikke kan bruge de eksisterende moduler til ret meget.R2_DJ wrote:Har den cd/dvd læser? og kan den evt opgraderes, vil f.eks. måske blive træt af 4 gb ram
RAM priserne er desuden meget lave i øjeblikket og jeg ved Sharkgaming er meget venlige så du kan jo forsøge at høre om du kan købe computeren med 8 GB ram og høre hvad det koster.
Omkring opgradering af maskinen står det lidt sløjt til men du kan da smide ekstra diske i og du kan faktisk også udskifte processoren med fx i5-2500 eller en i7 så længe det stadig er Sandy Bridge (synes så det er lidt fjollet at lave en CPU opgradering lige nu da man så bare burde vælge at betale det ekstra og få den gode processer nu i stedet for først at købe en ringe og så derefter smide endnu flere penge efter en dyrere). Grafikkortet burde du også kunne udskifte så længe du holder dig til normale grafikkort (ikke de rigtig dyre). Det skal siges at grafikkortet allerede nu er godt på vej til at blive forældet og det er også grunden til computeren er så billig. Vi får nok snart at se de nye kort der skal overtage fx 560Ti.
Men træerne vokser altså ikke ind i himlen og hvis du vil dit budget lavt så får du også en computer derhen af. Jeg tror dog ikke jeg kan finde noget bedre end den jeg har foreslået og jeg har kun hørt rosende ord omkring sharkgaming (har ikke selv handlet der men overvejede det kraftigt).
Sidst så står der jo på siden:
EDIT:Samsung DVD-Brænder
DVD-RW 22x
Et godt eksempel på bundkortet ikke ligefrem er vildt er manglen på USB3.0 stik.