Hvem er vi alle?

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
ChristinaKipker

Re: Hvem er vi alle?

Post by ChristinaKipker »

Bøh! Her er jeg, i farver.

Image

:D :D :D :D :D :D
Last edited by ChristinaKipker on 01 Dec 2011, 13:35, edited 2 times in total.
LouiVonPoul

Post by LouiVonPoul »

Navn: Louise P alias LouiVonPoul
Alder: Årgang 89
Bopæl: Herning egnen

Jeg er omringligt fra Vestjylland, men bor pt ved Herning. Drømmen er at komme tilbage til de kanter igen.
Jeg har haft en meget indviklet barndom/teenageår, hvor sygehuset har været mit andet hjem.
Har nogle sociale vanskeligheder, så bryder mig ikke om at være sammen med andre mennesker. Folk har tendens til at sætte mig i bås, så jeg elsker nettet, hvor ingen ved hvem jeg er! Eller næsten ingen ved..

Desværre er jeg langtidssygemeldt, så jeg laver ikke det store.

Ellers er min store passion hunde. Jeg træner med et par stykker en gang imellem og jeg hygger mig dælme! De giver mig den frihed jeg ellers aldrig har. Vi traver nogle km og så i hundeskoven, det giver en dejlig glad, træt vovse.

Louise takker af
"Alle er blot krummer i livets store kiksedåse… Bortset fra mig, jeg er en lækker, lille chokolademarengs"
pyrobot1

Post by pyrobot1 »

Jeg hedder Karl (pyrobot1), Sven (xmansen) er min bror og Mikkel (farvader) er min far jeg elsker flint and stell :lol: .
http://systemsoperational.com/wp-conten ... poster.jpg
Håber vi ses

ps. hader spys
AndersKahlke

Post by AndersKahlke »

Whatsup Party Monkeys!
Jamen. Jeg tænkte at jeg lige ville få taget mig sammen til at skrive med sådan en her post, nu da jeg kan se alle har så sjovt med det! ;)
Mit Navn er Anders. Jeg bor i en by lige udenfor København, Rødovre. Der bor jeg med mor, far, kat og kat. Jeg er 15 år. 16 den 3. Januar ( dvs. snart, så i har bare fødselsdagsgaverne ready! )
Jeg går i 9. Klasse, og skal på Høng Efterskole i 10. da jeg ikke rigtigt ved hvad faaánd' jeg ellers skulle.
I min fritid bruger jeg min tid i Fitness med mine venner, og ellers sidder jeg og stener Minecraft eller min guddommelige xBox, hvor jeg for tiden bruger meget tid på MW3, som btw. er mega fedt.! ( Ja det ligner MW2, men det var fandme også et godt spil 8-) ! )

Ellers bruger jeg min tid på at rende rundt og troll'e folk på Crafters ... især Maja :twisted:

Hmmm, tjaaa, det var sku nok det.

Det eneste billede jeg lige havde, lol. I know, jeg ser mega dopet ud. Men jeg skal nok prøve at edite nogle flere ind hvis nu jeg lige findet nogle :lol:
Nikoline ftw.
Nikoline ftw.
Peace out! biatches'! ;)
BulbaSaw
- Notch for president!
maja4626

Post by maja4626 »

AndersKahlke wrote: Ellers bruger jeg min tid på at rende rundt og troll'e folk på Crafters ... især Maja :twisted:

HAHA!
Image
AndersKahlke

Post by AndersKahlke »

maja4626 wrote:
AndersKahlke wrote: Ellers bruger jeg min tid på at rende rundt og troll'e folk på Crafters ... især Maja :twisted:

HAHA!
:mrgreen:
BulbaSaw
- Notch for president!
xmansen

Post by xmansen »

Hey Crafters :-)
Mit navn er Sven Hollmann, jeg er søn af min far som i alle kender som farvader (Mikkel Hollmann) og min lillebror pyrobot1 (Karl Hollmann) er også på serveren :-)

Jeg går i niende klasse på den lokale folkeskole i Nr. Nebel. Mine forældre er skilt så jeg bor både i den lille by Lydum og i Nr. Bork (20 km nord for varde, 50 km nord for Esbjerg). I min fritid er jeg sammen med mine venner og min familie, og så løber jeg og spille minecraft. Jeg er også ansat som bydreng i den lokale SuperBrugs i Nr. Nebel.

Jeg er tilhænger af mac og alt hvad der er et æble på. I vores hus befinder der sig en MacBooc Pro, iPhone 3GS (mine), iPhone 4, iMac og en MacBook...:-)

Jeg er en motorcykel freak ved siden af minecraft, (noget jeg har arvet af min far, og hans farfar, og hans farfars far osv...) og jeg ønsker mig som en i fanden hellere et motorcykel kørekort end et bil et når jeg bliver 18. Cyklen ja den skal være en Ktm DUKE 125 eller 200.

Næste år skal jeg videre på efterskole så der ved jeg ikke om jeg kommer til at bruge så meget tid på minecraft. (Jeg skal gå på Adventure efterskolen, race linjen :)). Efter efterskole skal jeg enten på gymnasiet eller HTX og læse noget biologi/matematik/fysik noget. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at blive enten læge eller ingenør. (Begge disse drømme er mulige da mit karakter snit i folkeskolen lige pt. er 10,5 (Og ja jeg blærer mig ;-)))

Det var lidt om mig...
-Stay classy :)
Her er et billede taget af mig i April i år hvor jeg løb mit første ½marathon i Skjern Å Running Challenge
Her er et billede taget af mig i April i år hvor jeg løb mit første ½marathon i Skjern Å Running Challenge
Attachments
Her taget af mig for ca. 2 måneder siden i Berlin.
Her taget af mig for ca. 2 måneder siden i Berlin.
Last edited by xmansen on 21 Feb 2012, 21:20, edited 3 times in total.
Mvh xmansen

/finestone fortress crew
Sighvatur

Post by Sighvatur »

xmansen wrote: (Begge disse drømme er mulige da mit karakter snit i folkeskolen lige pt. er 10,5 (Og ja jeg blære mig ;-))

Det var lidt om mig...
-Stay classy :)
Det hedder "blærer mig". Som en læge skal man dog vide hvad en blære er :)

- Sighvaturs indre troll
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
xmansen

Post by xmansen »

trolololololo
Mvh xmansen

/finestone fortress crew
ChristinaKipker