Admins vil tage stikprøver, så long story short. DontXuno wrote:Og så er jeg lige blevet gjort opmærksom på at der er blevet snakket om at enchante sine sværd til turneringen.
Bemærk dette vil blive betragtet som snyd og bliver det opdaget vil det medføre at man bliver smidt ud af turneringe samt permanent udelukkelse fra SAMTLIGE FREMTIDIGE TURNERINGER!
Det skal være sjovt det her og kan man ikke styre det er man ikke velkommen som deltager til vores turneringer.
Det bliver givet én chance og da det er bevidst snyd (lidt lige som x-ray) hvor man rent faktisk skal lægge arbejde i for at komme igennem med det, det betyder at det ikke bliver tilgivet.
Det samme gælder selvfølgelig for potions, armor, bedre våben, flere pile osv.
ZX-Corp PvP Turnering #6 FightClub (test af ny playmode)
- Zirtel
Re: ZX-Corp PvP Turnering #6 FightClub (test af ny playmode)
- thomaskaufi
Bliver det streamet/filmet?
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- Casper98dk
Jeg er ufattelig ked af det, men min makker havde noget familie tamtam så vi stiller ikke op (team NewsPaper) Men jeg kommer alligevel og kigge på (hvis der er ingen der mangler en LAST minute makker)
- bobiboblolo
Jeg kan godt joine dig hvis du er interesseret.Casper98dk wrote:Jeg er ufattelig ked af det, men min makker havde noget familie tamtam så vi stiller ikke op (team NewsPaper) Men jeg kommer alligevel og kigge på (hvis der er ingen der mangler en LAST minute makker)
- Casper98dk
Deal! Du er bare med på team Newspaper så (we will win)bobiboblolo wrote:Jeg kan godt joine dig hvis du er interesseret.Casper98dk wrote:Jeg er ufattelig ked af det, men min makker havde noget familie tamtam så vi stiller ikke op (team NewsPaper) Men jeg kommer alligevel og kigge på (hvis der er ingen der mangler en LAST minute makker)
- PennisPuff
godt du fandt en vi sesCasper98dk wrote:Deal! Du er bare med på team Newspaper så (we will win)bobiboblolo wrote:Jeg kan godt joine dig hvis du er interesseret.Casper98dk wrote:Jeg er ufattelig ked af det, men min makker havde noget familie tamtam så vi stiller ikke op (team NewsPaper) Men jeg kommer alligevel og kigge på (hvis der er ingen der mangler en LAST minute makker)
- Casper98dk
ØV! Jeg bliver nød til at aflyse i sidste sekund Håber i får en god Tournering
- PennisPuff
sesCasper98dk wrote:ØV! Jeg bliver nød til at aflyse i sidste sekund Håber i får en god Tournering
dette betyder at jeg blir medie dækning af avisen !
- Casper98dk
Håber du gør det godt Men det plejer du Du får lige lidt credit denne gangPennisPuff wrote:sesCasper98dk wrote:ØV! Jeg bliver nød til at aflyse i sidste sekund Håber i får en god Tournering
- PennisPuff
Skriver det i morgen og har en del billeder;)Casper98dk wrote:Håber du gør det godt Men det plejer du Du får lige lidt credit denne gangPennisPuff wrote:sesCasper98dk wrote:ØV! Jeg bliver nød til at aflyse i sidste sekund Håber i får en god Tournering