Minecraft Navn: archicraft
Alder: 15
Sted: Horsens, Danmark.
Interesser: Minecraft, Portal 2, HTML, hjemmesider, naturvidenskab, fysik, kvantemekanik, atomfysik, botanik, natur.
Minecraft-erfaring: Jeg har vel efterhånden spillet i lidt over et halvt år. Det er den første ”public”-server jeg joiner. Ellers har jeg spillet sammen med mine venner, hvor vi har bygget Århus Domkirke i Minecraft. Det var et sjovt LAN… Hvis nogle er interesserede, så læs mere her: http://www.mcdomkirke.blogspot.com
Jeg er meget fascineret af minecraft som spil, fordi det alt sammen handler om at være kreativ. I andre spil handler det mere om erfaring eller reaktionsevne, men det er ikke så markant i minecraft.
Venner på serveren: Ikke nogen endnu, men jeg håber på at stifte nogle minecraft-venskaber. Desuden har nogle af mine venner også tænkt sig at joine.
Hvorfor vil du joine vores server: Efter at have læst lidt på jeres forum gik det op for mig, hvor spændende det kunne være at joine en dansk server, hvor folk taler samme sprog som mig. Jeg vil rigtig gerne være en del af fællesskabet, og jeg glæder mig specielt til at bygge nogle fælles projekter. Jeg er også meget fascineret af det samfund som der bliver bygget op på en server. Det er jo en helt lille verden, ikke? Jeg læste på forummet at der bliver bygget små byer osv. Det lyder virkelig sjovt, og det kunne jeg godt tænke mig at være en del af. Desuden glæder jeg mig også til at bygge ting, som ikke kun jeg kan se, ligesom jeg glæder mig til at se hvad andre laver af kreative udfoldelser.
Har du læst og forstået reglerne? Jeps. Jeg er glad reglen om at broer skal være mindst to blokke over havet, så man kan sejle frit. Så er det meget nemmere at udforske mappet.
Der står på FAQ, at world-mappet bliver ændret en gang om ugen. Forsvinder alt det man har lavet så? Eller hvordan hænger det sammen?